Nevím co dál
Někdo
Dobrý den, nevěděl jsem kam jinam už napsat a potřebuji ssebou něco udělat.
Od nějakých 13 let do 17 závislý na pervitinu, marihuaně. Od 17 až do nynějších 21 Jsem byl čistý sem tam (1x za půl roku) sem si dal ale nic velkého ale teď se to změnilo, doma to přestalo klapat a já odjel, dal jsem si s kamarádem říkal jsme si zase 1 si dam no ale od té doby uplynuli 2 měsíce což jsem jaksi neplánoval… teď co jsem jsem jel defakto 2 týdny bez přestávky a měl jsem vizuální halucinace kterým jsem věřil a normálně sem si s nimi povídal (kamarád mě natáčel jak s někým mluvil ale nikdo tam nebyl, on se sjetej z toho malem podelal) ale teď k tomu problému…
Mám syna 1.5 roku.. manželku která chce abych byl zas normální… ona se snaží ať se vrátím domu a ja jdu a radši si vezmu.. za poslední 2 měsíce jsem utratil hodně peněz a už mě to začíná pěkné srat… predtim jsem se z toho dostal po necelých 5 letech sám, proč mi to teď nejde? Mám strach ze o ne přijdu a chci přestat ale nejde to chci další a další… nevím co mam dále dělat

Odpověděl: Anna Novotná
Dobrý den, Někdo,
moc děkujeme za Vás dotaz a za důvěru. Proč Vám teď nejde přestat tak snadno, jak byste si přál, jen těžko na dálku odhadovat. Píšete, že to doma úplně neklapalo, možná je pervitin "dobrá" úniková cesta od reality, těžko říct....každopádně je z Vaší zprávy znát, že s Vaší situací chcete něco dělat, nechcete o rodinu přijít.
Zkuste se obrátit na nejbližší protidorgové zařízení ve Vašem okolí - kontaktní centrum, adiktologickou ambulanci. Určitě s nimi můžete otevřeně probrat co se teď děje a zkusit společně hledat řešení.
Nejbližší adiktologické zařízení můžete vyhledat zde: https://www.drogy-info.cz/mapa-pomoci/
Zmiňujete také sebevražedné myšlenky - prosím, nezůstávejte v takové situaci sám, vyhledejte pomoc! Můžete se i  anonymně spojit  s některou z krizových linek, například linkou důvěry Centra krizové intervence v pražských Bohnicích (284 016 666).Přehled dalších krizových linek je dostupný na: http://www.psychoportal.cz/linky-duvery. Někdy může ulevit jen to, že někomu otevřeně řeknete co se dějě. To že Vás někdo vyslechne, nebude soudit, ale bude se snažit Vám pomoci.
Pokud byste chtěl doporučit konkrétní zařízení, napište nám jaké větší město máte nejblíže a my Vám rádi odbornou péči vyhledáme.
Držím palce, ať je brzy lépe!
Za Drogovou poradnu zdraví
Andula Novotná