Feedback
Julie
Dobrý den Marketko,
dekuju za odpovedi.
No, opravdu jsem temer presvedcena, ze to byla nejaka droga, protoze jsem mela zvetsene zornicky a takovato nespavost se mi v zivote nestala. Navic jsem v jednu chvili jakoby vystrizlivela a bylo to jak rana palici, vse z niceho nic a to vnimani bylo uplne neco jineho..
Co se tyka alkoholu, tak se znam, prave vzdy odpadnu, protoze me to uspi :) a kdyz se napiju vic, tak spim jak mimco.
Ale ted jsem opravdu nespala ani po te akci, ani pak v noci..
Jsem unavena, poboliva me hlava a trosku to bricho, ale verim, ze si to asi i dost vsugerovavam, jak se bojim.
Jsem takova vnitrne nervozni, ale to mozna taky muze byt po tom nevyspani....
Predpokladam, ze jeden takovyto exces by nemel mit trvale nasledky, ze? Doufam v to..
Prestanu se pozorovat a ono to snad prejde :)
Moc vam dekuju.
Hezky den

Odpověděl: Markéta Kordová
Julie, opět Vás zdravím,
jsem ráda, že jste se ještě ozvala.
Podle toho, co popisujete v prvním odstavci, to vypadá, že by se mohlo jednat o nějakou stimulační látku (ale jak jsem psala v předchozí odpovědi, přes internet nelze dělat objektivní závěry).
Chápu, že to není snadné, ale snažte se uklidnit, i pokud by opravdu šlo o nějakou drogu, jednorázové užití určitě nebude mít trvalé následky, nebojte, teď je třeba to vydržet a přežít tento nepříjemný stav.
Zkuste se zaměstnat nějakou činností, dostatečně pijte vodu.
Pokud máte nějakou kamarádku/kamaráda, požádejte je, ať jdou třeba s Vámi na procházku, ten strach z toho, co s Vámi bude, také dokáže udělat své, proto by bylo fajn se odreagovat a tolik se na sebe nesoustředit.
Držím palce ať je brzo zase dobře a určitě se ještě ozvěte, jak Vám je.
Markéta