Neco v piti
Julie
Dobry den, mam dotaz. Nejspis mi nekdo hodil neco do piti behem sobotni noci (no spise k ranu.)
Dost jsem pila.. Citila jsem cosi horkeho na dne sklenicky a najednou mi zaclo byt tak zvlastne- rozostrene videni, buseni srdce, celkove takovy neobvykly stav.
Bylo mi i zvlastne od zaludku, tak jsem sla domu. Pritel rikal, ze jsem byla mimo, ale ja si tak nejak pamatuju vse, ale vim, ze jsem to nebyla ja. Citila jsem vnitrni neklid, chtela mluvit.. Pote jsem vubec neusnula, cely den jsem byla vzhuru a dnes v noci jsem usnula az ve 4 rano a porad jsem se budila.
Poboliva me hlava, jsem unavena, poboliva me pod zebry a celkove je mi tak divne a uzko.
Myslite, ze to bude dobre a prejde to? :( mam strach.. zadne drogy jsem nikdy nebrala, takze tohle vubec neznam :(
Ziju v zahranici a testy na drogy tu v lekarne nemaji a k lekari se mi uplne jit nechce, vyjde to opravdu draho.
Dekuju moc.

Odpověděl: Markéta Kordová
Julie, dobrý den,
obávám se, že to takto na dálku přes internet nepoznáme.
I alkohol dokáže udělat své, tím nechci podceňovat Vaše pochybnosti o možném vhození nějaké drogy do pití. Myslím, že jsou možné obě varianty. Pokud jste nechala své pití bez dozoru nebo byla v blízkosti lidí, kteří drogy konzumují, možné to samozřejmě je, ale stejně tak si umím představit, že i nadmíra pití, udělá v některých případech také své...
Rozhodně si vždy své pití hlídejte, neodcházejte od něj, dejte pozor na to, s kým sedíte u stolu atd.
Doplňte vitamíny a minerály, udržujte pitný režim, nejlépe obyčejnou vodu, vyhněte se kávě, colovým nápojům a energydrinkům, vyváženě se stravujte, věřím, že se Váš organismus, včetně psychiky opět dostane do své rovnováhy. Zkuste nějaký nenáročný pohyb na čerstvém vzduchu, procházka do přírody apod.
Přeji, ať je brzo zase dobře!
Za Drogovou poradnu, Markéta Kordová