Ekze
Anonym
Dobrý den, můj bratr se mi svěřil,ze si par krát do týdne šňupne pervitin. Mám ani ne 2letou dcerku,která si velmi ráda se strejdou hraje,par týdnů zpět se u ní objevila vyrážka po těle,která nemizí. Lékařka mi sdělila,že se jedná o ekzém pravděpodobně z nějaké alergické reakce,jenže nic jsme nezměnili,nedávali nové potraviny a napadlo mě zdali by to nemohla být reakce na dotyky mého bratra,když si s ním hraje,nějaké vyloučeni chemických látek skrz pokožku ?
Děkuji za odpověď

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
díky za důvěru. Bratrův pot rozhodně pervitin neobsahuje, nicméně může mít jiné složení a konzistenci, než obvykle.
K Vašemu dotazu, na dcerka reaguje netuším a velmi pochybuji o tom, že by potíže souvisely s dotyky Vašeho bratra, i když to já, ani nikdo jiný takto na dálku vyloučit nemůže.
Dotaz bych vrátil k lékařce a k potřebě podrobnějšího, nebo podrobnějších vyšetření kožních specialistů, nebo alergologů, testů a podobně.
Ať je dcerka brzy zdravá a nemusíte si můžete oddechnout, stačí dění kolem bratra, který užívá drogy.
Amrit Sen.