Nevim
Llarda
Že mi Už hodně let stále se hledám to co se mi děje nevěřím že je to skutečnost v této iluzí nějak nedokážu žít v tomto stavu mysli Zkoušel jsem holotropní dýchání ale není to ono to slabé potřebuje látky abych se stav mysli zbláznil s těmi látkami je mi líp no dobře ale pak Návrat zpátky nechci být závislý ale nevím co mám dělat Poraďte

Odpověděl: Anna Novotná
Dobrý den,
moc díky za Váš dotaz.
Zdá se, že je pro Vás bytí v realitě těžké a drogy Vám "pomáhají" ji lépe snášet. Zároveň ale uvádíte, že je Vám už hodně let a nechcete být závislý. Zkusil jste někdy o tom, co se ve Vaší mysli děje, otevřeně mluvit? Napadla mne možnost navštívit nejbližší kontaktní centrum. Tato centra mívají v týmu i psychiatra - adiktologa, který se vyzná v problematice drog. Mohl by Vás vyslechnout a hledat možnosti jak Vám pomoci, aby pro Vás realita nebyla tak tíživá a dalo se v ní fungovat i bez užívání nelegálních látek.
Nejbližší kontaktní centrum lze vyhledat zde:
https://www.drogy-info.cz/mapa-pomoci/
Přeji ať je brzy lépe a držím palce!
Za Drogovou poradnu zdraví
Andula Novotná