Krev
Life
Prosim vas,mam takovou otazku na kterou mi odpovida kazdej jinak:JAK JE MARIHUANA V KRVI DLOUHO?kourim obcas...a kdyz mi vezmou krev,zjisti,ze sem kourila travu,nebo to musi bejt specialni testy?dekuji za odpoved

Odpověděl:
Dobrý den, říkate, že Vám odpovídá na Vaši otázku každý jinak. Je to možná proto, že marihuana zůstává v krvi 1-30 dní a do tohoto rozmezí se vejde skoro každá odpověď. Jistotu, že je vaše krev skutečně "čistá", získáte tedy v podstatě až po měsíci. Při odběru se obvykle toxikologické testy nedělají, už jen proto, že je to drahé. Navíc se tyto testy dělají spíše z moči. O záměru testovat drogy by měl lékař pacienta informovat a měl by k tomu mít dobrý důvod. Hezký den...