KRATOM
Kukis
Dobry den uzivam kratom uz skoro dva roky dennodenne ako pomohol mi vela vdaka nemu nepijem nefetujem dokonca som skocil aj s cigaretami bol som tvrdym alkoholikom a narkomanom lenze u nas na Slovensku prisel zakaz mam este zasoby ale neviem ako sa zbavit zavislosti na kratome musim ho mat nekolkokrat za den aby som sa nepotil nebol agresivny nervozny proste neviem uz zit bez neho ako ked som bral drogy vravim nahradil vsetky ale je na case skoncit aj s nim tak to citim a viem to len nevem co na to ako pomozte mi prosim pomohlo by na zacatek nejake tabletky tiapridal neurol tramal alebo cim sa odrazit viem ze pevna vola atd bol som na vela lieceniach pocul som stovky prenasok nic mi nepomohlo iba kratom vdaka nemu som abstinoval od vsetkeho ale teraz som zavisly na nom takze vas prosim skuste mi poradit??

Odpověděl: Amrit Sen
Kukisi, zdravím Vás,
díky za důvěru. Kratom je droga a k jeho pravidelnějšímu užívání patří i abstinenční syndrom, psychický i fyzický, jak sám dobře víte.
Ptáte se, jak přestat kratom užívat. Z mého pohledu ani to nebude stačit. Po Vašich zkušenostech a z toho, co píšete si troufám vyvodit, že jste měl potíže související s dalšími návykovými látkami. Mám na mysli, že jste přešel od jedné drogy, nebo drog, alkohol nevyjímaje, k droze jiné a trpíte závislostí. To znamená, máte li se uzdravit, vzít to zgruntu. Znamená to léčbu závislosti a pověnovat se i příčinám, které ji předcházely.
Doporučuji Vám vyhledat odbornou podporu a pomoc, zavolat do nejbližšího zařízení, které poskytuje poradenské konzultce a další bezplatné služby uživatelům návykových látek a domluvit si termín osobní schůzky. Nezávazně, lze i anonymně.
Přio osobním pohovoru se dozvíte, jak na to, pracovníci Vám doporučí konrétní užitečné dosažitelné kroky, které pro sebe můžete podniknout, případně se můžete domluvit na další podpoře.
Zároveň Vám doporučiji zajít a docházet na mítingy některé ze svépomocných skupin společenství Anonymních narkomanů, které na Slovensku tradičně fungují velmi dobře a úspěšně. K tomu nepotřebujete nic, můžete tam zajít bez ohlášení a nechat se inspirovat.
Kontakty:
Drogový informačný portál
http://www.azet.sk/katalog/centra-liecby-drogovych-zavislosti/
http://www.infodrogy.sk/
http://www.drogy.org/
OZ Odyseus
https://www.ozodyseus.sk/
http://www.odyseus.org/index.php?option=com_contact&view=category&id=54&Itemid=57
Združenie Storm:
http://www.zdruzeniestorm.sk/
NA - Anonymní narkomani SK:
http://www.anonymninarkomani.sk/
https://www.anonymninarkomani.sk/stretnutia
NA on line stretnutia:
http://navideomeeting.com/
Stačí zatím takto? Kdybyste se ještě potřeboval na něco doptat, napište. Budeme rádi, když se ozvete a dáte vědět, jestli Vám byla odpověď užitečná.
Přeji Vám vše dobré, držím palce!
Požehnané Velikonoce, Amrit Sen.