Drogy
Vemdy
Dobrý den chtěla jsem se zeptat jak dlouho se drží v těle opravdu malinké množství pervitinu.Zkusila jsem ho já hloupá poprvé ale opravdu malou čárku a jsem nešťastná co jsem to udělala.Dekuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Vendy, dobrý den,
chápu, že jste z toho teď nešťastná, berte to jako zkušenost a příště se podobným situacím vyhnout.
Pervitin je detekovatelný přibližně takto:
detekce moč = 3 až 21 dní (při ,,občasné" konzumaci cca do týdne)
detekce krev = 1 až 3 dny
detekce sliny = totožná jako u krve
Jsou to pouze údaje orientační, je to velmi individuální. Můžete si za pár dní zakoupit volně prodejný orientační test a sama se otestovat, abyste věděla, jak si vedete.
Pokud bychom mohli pro Vás udělat i něco jiného, klidně napište.
Mějte se hezky, přeji, ať jste brzo zase v kondici.
Za Drogovou poradnu, Markéta Kordová