K dotazu 417303,na který mi odpovídala Bára Orlíková-Děkuji za zodpovězení.Co se týče místa odkud jsem-Praha.Naprosto s vámi souhlasím,že touto formou se nedá nic vyřešit,a proto bych byla radá,kdybyste mi doporučíla,jak sama píšete,některého z vašich kolegů.

Odpověděl: Bára Orlíková
Myslím, že by bylo nejlepší se obrátit na Denní stacionář SANANIM, Janovského 26, Praha 7, tel.: 220 80 31 30. Tam nabízí mimo jiné ambulantní poradenství pro lidi, co mají problémy s drogami a zatím úplně neví, jak dál. Kromě toho mají ambulantní léčebný program (klienti, kteří se tam léčí, tam každý den dochází na skupinový program a večer chodí zase domů) a motivační skupinu (setkávání pro lidi, co se potýkají s drogami a chtěli by přestat a rozhodují se pro léčbu). Mluvila jsem s kolegyní, která tam už několik let pracuje - na tu byste se mohla obrátit. Ví o tom, že vám na ní předám kontakt a že se jí tedy možná posléze ozvete. Její jméno je mgr. Lenka Nováčková, bývá tam každý všední den a zastihnete ji na výše uvedeném čísle. Když byste k tomu potřebovala ještě neco vědět, napište. Držím palce a doufám, že vám to pomůže. Hodně štěstí.