Nevím co dělat zjistila jsem důvěry ze 18 let užívá pervitin má tři deti
Lenka
Co dal jsme z Kostelce nad orlici muže se me někdo ozvat na těl číslo xxxxxxxxx jak postupovat dekuji lenka

Odpověděl: Markéta Kordová
Lenko, dobrý den,
telefonní číslo jsem záměrně umazala, snažíme se zachovávat jednak anonymitu, stejně tak identifikační údaje pisatelů.
Bohužel, odpovídáme pouze prostřednictvím této poradny, ale pokud potřebujete konzultaci, můžete si zavolat do Poradny pro rodiče, partnery a blízké tel: 284 824 234, 739 268 527, případně email: rodice@sananim.cz , provozní doba: 9,00 - 17,00 (pracovní dny).
Nebo zde u nás na Drogové poradně využít tvz. skrytou poznámku a více se rozepsat o celkové situaci, není uveřejněna na veřejné části webu, není tedy vidět. Pokud budete v komunikaci zde u nás pokračovat, uveďte prosím kód předchozího dotazu, ať můžeme lépe v komunikaci navázat (teď si třeba nejsem jistá, zda už jste k nám psala a pouze doplňujete lokalitu nebo zda jde o první dotaz, díky za upřesnění).
Dále můžete pročíst tyto základní informace:
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
Pokud byste stála o osobní pohovor, můžete se obrátit na K-centrum v Litoměřicích:
Litoměřice, Kontaktní centrum Litoměřice
Kontaktní centrum
Lidická 57/11, Litoměřice, 412 01
Zobrazit na mapě
Tel.: 416 737 182, 728 262 683
Mgr. Kateřina Stibalová
www: http://www.kclitomerice.cz
Za Drogovou poradnu, Markéta Kordová