pomůcka pro lepší sex?
Kluk na kluky
Dobrý den, zájímá mne zda POPERS který se čichá pro lepší sex - aby to člověku lépe šlo zdali může být nějak čkodlivý? není to nebezpečné čichat POPERS? Děkuji Vám za odpověd.

Odpověděl: Bára Orlíková
Poppers je populární název pro různé alkyl nitrity. Některé jsou obsaženy ve speciálních čistících prostředcích, v osvěžovačích vzduchu. Některé nitrity se používají v lécích pro kardiaky. Bývají součástí některých čichacích afrodiziak ze sexshopů. Poppers se užívají čicháním výparů přímo z lahvičky, účinek se dostavuje během pár sekund a obvykle trvá 1-2 minuty. Způsobují různé stavy jako euforii, sexuální touhu, malátnost, omámenost, bolesti hlavy, atp. Zapříčiňují také uvolnění hladkého svalstva bohatého na krev (konečník, vagina), proto se používají především pro usnadnění análního styku. Nitrity snižují funkčnost imunitního systému člověka ještě několik dní po užití. Způsobují prudké snížení krevního tlaku a zvýšení tepové frekvence, proto je nebezpečné je kombinovat se stimulančními drogami. Delší užívání poškozuje nos a plíce, potřísnění pokožky způsobuje její podráždění. Jsou jedovaté, pokud se "podaří" je polknout, je nezbytné zavolat rychlou lékařskou pomoc. Jsou velmi hořlavé, neměly by být v blízkosti otevřeného ohně (platí i cigarety, svíčky). (informace jsou převzaté ze serveru www.extc.cz). Doufám, že vám odpověď takhle stačí. Když byste chtěl k tomu ještě něco vědět, pište.