Pervitin
Tomáš
Dobrý den.
Chtěl jsem se zeptat , látka metanfethamin na mě působí spíše že mě utlumí , než nabudí nevíte čím by to mohlo být? Užívám tak 200-300 mg šňupanim rekreačně, znamená to že ta látka na mě moc nepůsobí,na každého působí individuálně a tudíž ta látka není pro mě??Díky za odpověď

Odpověděl: Anna Novotná
Dobrý den, Tomáši,
děkujeme za Váš dotaz. Důvodů, proč na Vás pervitin neúčinkuje tak, jak byste si zřejmě představoval, může být hned nekolik. Otázkou může být, k jak "kvalitní" droze jste se například dostal. Pervitin bývá často řezaný různými látkami jako je jedlá soda, paralen atd....Otázkou také je, jak Vás v momentě, kdy si dáte, vnímají ostatní. Někdy se stává, že si uživatel svůj stav uvědomuje úplně jinak, než jaká je realita. Můžete se zkusit zeptat okolí, jak na ně působíte. Dalším důvodem může být opravdu to, že Vaše tělo z  nějakého důvodu reaguje na pervitin jiným způsobem, než je obvyklé. Jak správně píšete, každý jsme jiný a reagujeme na drogy jinak.
Každopádně mám na Vás jednu prosbu: nepokoušejte se prosím experimentovat se změnou účinku pervitinu tím, že budete zkoušet větší a větší dávky. Ani ho nekombinujte s jinými látkami. Hrozilo by Vám předávkování s možnými trvalými následky.
Říkám si, že by možná bylo lepší se na experimenty s pervitinem vykašlat. Pravděpodobně Vás to stojí peníze, možná i trochu stresu (přecejen jde o nelegální látku) a účinek nic moc. Brala bych to jako signál k tomu, že se mám rekreovat raději jiným, méně nebezpečným, způsobem :-)
Prosím, buďte na sebe tedy opatrný. Přeji fajn jarní dny.
Za Drogovou poradnu zdraví
Andula Novotná