Pervitin
Emey
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat. Minuly týden mi zjistili stafylokoka v kůži. Od te doby když si chci aplikovat pervitin nitrožilně nemůžu se trefit do žily nebo spis nemůžu prorazit kůži je to strašně bolestivé. A když už se trefim natahnu krev tak se tam objeví divné tělíska viz.foto. Nevíte o co jde? Jestli je to v krvi nebo v kůži? Jestli je to stafylokov nebo otrava krve? Nebo něco podobného. Předem děkuji za odpověď.

Odpověděl: Nikol Spůrová
Dobrý den, Emey,
díky za Váš dotaz. Stafylokoky jsou bakterie, které se běžně vyskytují na pokožce nebo sliznicích u zdravých jedinců, aniž by působily problémy. Pokud však dojde k oslabení organismu, může být příčinou různých infekcí, tak jako je to právě u Vás. Infekce se mohou projevit v podobě mírného zánětu až po život ohrožující komplikace. Píšete, že je kůže tvrdá a bolestivá. To je právě častým příznakem zánětu. Vaše tělo potřebuje odpočinek a klid pro léčbu. Bylo by v tuto chvíli neuvážené do těla aplikovat, cokoliv, co tam nepatří. Bylo by také vhodné se vyvarovat pervitinu a jiným drogám celkově, alespoň než se uzdravíte. Diagnostikovat a následně léčit může pouze lékař na základě specializovaného vyšetření, bohužel takto přes internet to nezjistíme a nevyřešíme ani podle fotografií. Držte se prosím doporučení a postupu dle lékaře.
Stačí takto? Pokud potřebujete, neváhejte znovu napsat.
Buďte na sebe opatrná!
S pozdravem,
Nikol Spůrová