Štítná žláza
Kajsalam69
Dobrý den chci se zeptat mám štítnou zlazu zvýšenou funkci štítné žlázy a beru léky thyrozol a do toho ještě snupu pervitin... Bojím se o svoje zdraví je to čím dál tím horší játra žaludek .. ledviny
Chci přestat šňupat ale nevím jak je to moje každodenní cinost přitom mi je zlé celou dobu z toho
Piju alkohol do toho a hulim trávu ale jen když jsem sfetovana... Poslednícb pár týdnů mi je hůř a hůř

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
pokud se Vám konzumace drog a alkoholu, nedaří zastavit (nebo alespoň omezit) i přes to, že máte nespočet zdravotních potíží (které jsou jistě konzumacemi posíleny), můžeme hovořit o závislosti.
Doporučuji obrátit se co nejdříve na nejbližší Kontaktní centrum pro uživatele drog a nechat si pomoci se zprostředkováním léčby. Víte, kde u Vás Kontaktní centrum je? Když tak napište, kontakt Vám pošlu, stačí uvést větší města, která máte v dobré dostupnosti.
Vše má řešení, jen je třeba začít. Mnohým se to podařilo, můžete se o to pokusit také, stojí to za to, zdraví máme jen jedno.
Mějte se zatím hezky a určitě se ozvěte.
Za Drogovou poradnu, Markéta Kordová