odpověd...
Fidorka
Ahoj,dekuji ze jste mi odepsala.....zatim probiha všechno dobre....:) Ještě by me zajimalo, jak probíhají ty testy ??? Kámoška mi řikala, že se mnou ta sestřička půjde až na záchod...a nebo moje sestra....že to není pravda...:( nebo snad jo ??? A taky jsem slyšela, že moč se dá zneutralizovat, když se do ní nakape citron...prej se to dělá v pastáku, když jde někdo na testy, aby to nepoznali...:) Jen doufám, že nepujdu na testy z krve..................................:(

Odpověděl: Bára Orlíková
No, upřímně, o tom, že by se moč "neutralizovala" přidáním citronové šťávy, o tom jsem neslyšela. Můžu to ještě zkonzultovat s kolegy lékaři, ale myslím, že tudy cesta nevede. Testování u lékaře probíhá skutečně tak, že někdo ze zdravotníků sleduje, zda je moč opravdu vaše (tj. že za vámi někdo na tom záchodě stojí, abyste ji nemohla vyměnit za cizí nebo s ní jinak manipulovat), to vás musím zklamat. Z krve se testy na přítomnost drog zpravidla nedělají, testování se provádí ze vzorku moči. Ale myslím, že bude nejlepší a nejjistější řešení, když přestanete alespoň na ten měsíc kouřit trávu, než spoléhat na neověřené metody s citronem. Je mi líto. P. s. Jen jste mi ještě nenapsala, jak to máte ve vztahu s vaší sestrou - není obvyklé, aby test na přítomnost drogy vyžadovali sourozenci, spíše bych tento krok očekávala od rodičů. Také nevím, co by vám hrozilo, pokud by byl výsledek testu pozitivní (tj. že by vám tam něco našli). Zatím se mějte a držím palce.