Prosím o radu.
Tonyto
Dobry den, s pritelkyni jsme uzivatele pervitinu, jenze ona bere jeste neco, má dny kdy ma blazeny usmev ktery nemuze ovladnout a i kdyby se delo co se delo nemuze se prestat usmivat. Nebo zase nektere dny celé prospi treba i týden. To co bere je oranžová tekutina kterou nachazim na wc nebo v byte ubrousky timto zaspinene, dnes v posteli tri tecky jako by od hrdla odlomene strikacky. A jednou jsem nasel i strikacku odlomenou a v hrdle filtr ktery byl od oranzove barvy. Na 90 % si to dava na sliznici do konecniku ci vaginy. Jeji byvali pritel mel problemy z heroinem. Muzete mi prosim poradit co to je? Diky, preji hezky den

Odpověděl: Anna Novotná
Dobrý den, Tonyto,
děkujeme za Váš dotaz. Asi Vás svou odpovědí úplně nepotěším, ale bohužel takhle na dálku těžko odhadovat, o jakou látku se jedná. Jak píšete, Vaše přítelkyně se pohybovala v okruhu lidí, kteří užívali heroin. Vaše i moje fantazie tedy můžou mířit tímto směrem, ale jsou to jen naše dohady....
Ale napadá mne, proč se nezeptat přímo Vaší přítelkyně? Z čeho máte obavy?
Pokud Vás situace s Vaší partnerkou tíží a necítíte se na to s ní na rovinu mluvit, možná by pomohlo popovídat si otevřeně s někým, kdo by Vás vyslechl a třeba pomohl hledat cesty jak na to. Můžete se obrátit například na nejbližší kontaktní centrum, které je k dohledání zde: https://www.drogy-info.cz/mapa-pomoci.
Pokud by Vás trápilo cokoliv dalšího, napište, rádi Vám odpovíme.
Za Drogovou poradnu zdraví
Andula Novotná