jsem pripraven zemrit /trochu se bojim
kapitanlaska
Taky jsem přišel o štastou hvezdu Mr. Imbruše ze své schyzofrenie jsem se dostal díky jemu, mastriboval jsem tozitž na jeho malou 8 letou cca. dceru.
Jednou jsem zfetovaný ležel v posteli a Koštovská verča mě chytla a z její mámou mě hlasili že pudu do ustavu a já nato bojím se Imbruše a pořád když jsem byl před tátou, vyfetovaný ale i střizliví porad jsem říjal že se bojím imbruše, neprozradil jsem mu to že jsem si honil na jeho malou cerku a jak jsem tak chodil ven a abyl jsem slyšet tak jsem každému dával jen kousek pravdy a všichni četně mě si museli říkat, šáhl si na její pipinu i v posteli jsem sní ležel :D .. A pak si na to honil, tak jsem si udělal jízdu, dřív jsem fetoval jen jeden den a pak už mi fet nezabíral a bylo mi hrozě špatně, díky Imbrosovi a jeho dceři jsem se z toho dostal, protože jsem na fb zacal každý den psát když jsem byl zfetovaný co se mi právě honí hlavou a jak to celí z tou Imbrošovou dcerou bylo, první den jsem se probudil a řikal jsem to je zase v píči pak jem si vzpoměl na to že jsem psal verjeně na fb, a musel jsem si dát fet znova a pokracovat v tom, psal jsem takhle 6 dní, beze spaní, 6 den jsem měl na luciji zajickovou ten nejkrasnější orgazmus který jsem kdy měl,. Pak jsem šel za máti aby mi dala peníze na fet, řekla ne, tak jsem Patrikovi Cichýmu dal telefon za dvě krasné dvoukila, ten telefon by mi dal až bych mu dal peníze. No, pak jsem byl doma, dal jsem si asi za padesátku na plech, a uvedomil jsem si že mi můžou vymazat zpravy které jsem tak hrdě psal na fb. tak jsem zacal kopat do skříně v pokoji a podobně. byl jsem sám doma a brecet. pAK PŘIJELA MÁTI a řekl jsem jí že potřčebuji dvě stovky abych vybral teelfon řekla mi že mi je nedá tak jsem já dal loket do ruky a ona nemě zavolala policiji, ty zavolali záchranku a odvzeli mě na detox.
Ale nasledují den jsem chtěl jet za imbrusem a říct mu jak to stím honením bylo a jestli jsem si šáhl nebo nešáhl, ale iveta to zastavila, probrecel jsem celou noc na detoxu a psyvhyatr mi řekl že neví jak mi má pomici, iveta mi nato moje máti řekla že je zavolala jen kvůli tomu že má strach že jsem vinej. a já se kvůli tomu chtěl a vlastne nechtěl zabít, protože jsem nesnel aby lidi si mysleli že jsem si šáhl a nebo nesahl na pinud te Imbrusovi dceri. Když jsem se chtěl zabít tak jsem se nezabil jen kůli tomu ( možná bych se stejně nezabil ) ale nejvíc mě trapilo to že bych potal v nebi boha a ja bych se mu sveroval ze nejsem pedofil a ze jsem si nesahl, od te doby mi cichý přestal prodavat fet a iveta mi přestala davat peníze. od te doby jsem si nedal ani za stovky. zacal jsem chodit k babice na klisi kvůli tomu mě chtejí ubyt a baba mi nedala na to abych si sehnal dva tri grami dostacuji obnos penez. za dva roky zebraní mi dala dva tri tisce max. a jelikož jsem uplně neschopný si sehnat fet, kazdý mě spíš poděla a k bílemu dilerovi jsem se nedostal, protože jsem byl jak ten nejvetší zebrak a ptát se na míráku, bílich kluku jestli mají fet, nešlo a do hodpydy jsem se nedostal protže aby mi chutnal chlast potrebuji si dat aspon za kilo fetu, nechtuj mi ani cigarety, jenom žeru a honím si pindika. to pro dešek asti stačí, jen se tu svěřuji a nechám tu po mé smrti aspon kousek pravdy, aby někdo veděl že jsem bojoval. PS: Davnovim - moje tornero, pred tím jsem psal pod timhle pseudonimem. Jestě doplním že bych v cechach zakazal kazdy sport, jen MMA bych zanechal, skoltví bych reformooval tak aby stacila devitiletka nato se stat doktorem ci pravnikem ci profesionalním mma faterem, cesko by odevzdalo svetu vsechny zbrane. Ale to už se opakuji, Moje tornero, dokazal bych zachranit tenhle svet, tenhle narod, pokud mam lobotomiji. Já bych se opravdu vratil. Jednou jsem mé lasce Lucce zajickové psal cely den na fb zpravu tak pet let zpet, na fb zpravu abych se před ní nemusel v práci stydet, a poslouchal jsem pisnicku od reago: ja a ty . Pak jsem naprosto znicen nespanim tri dny v kuse napsal zpravu kde jsem byl tak trochu já, tak jsem si hodil kostkou pro stestí a padlo cislo set, konec zpravy zněl, já se vratím . Jen jsem jí chtěl oplatit to že o mě jako jediná ženská projevila zájem, tak jsem jí chtěl napsat vždy jen něco hezkeho. Až z toho vzniklo 11. prikazaní od elanu, šileně jsem se do ní zamiloval. JakuB xxxxxxx

Odpověděl: Anna Novotná
Dobrý den, kapitanelasko,
díky za Vaši zprávu. Poctivě jsem jí pročetla a jestli jsem vše dobře pochopila, ocitl jste se v nelehké situaci - zřejmě došlo k nějakému podezření ze sexuálních hrátek s malou dívkou, přátelé i rodina se od vás odvracejí, ztratil jste zdroj peněz i drog a teď nevíte kudy kam.
Říkám si, jestli by v takový nelehký moment nepomohlo zajít do káčka (kontaktního centra) a promluvit si o tom, jak to teď máte, můžete upřímně říct, jak jste na tom, co se děje. Píšete, že jste připraven zemřít a trochu se bojíte. Nebuďte v takovou těžkou chvíli sám, obraťte se na pracovníky káčka, určitě společně najdete cesty, jak z toho průšvihu ven! Vyčetla jsem ze zprávy, snad správně, že jste z Prahy, pokud ano, můžete se obrátit například naše Káčko, je otevřeno do 20h.
Kontaktní centrum SANANIM
Na Skalce 819/15
150 00 Praha 5
poradenská linka: 602 666 415 (po - pá 13 - 17)
mobil: 605 240 501
Pondělí
13 - 20
Úterý
9 - 20
Středa
13 - 20
Čtvrtek
9 - 20
Pátek
9 - 20
Víkendy a svátky
13 - 20
http://www.sananim.cz/o-nas-1/kontaktni-centrum-kc.html
Pokud se pohybujete mimo Prahu, můžete si zkusit vyhledat nejbližší káčko zde: https://www.drogy-info.cz/mapa-pomoci/
V momentě, kdy člověk v životě neví, co dál, je taky možné zavolat na krizovou linku, například Centrum krizové intervence v pražských Bohnicích (284 016 666), vyslechnou Vás a poradí, co by Vám v této chvíli nejvíce pomohlo.
Určitě nemusíte být na to teď sám, řekněte si o pomoc.
Držím palce, ať je brzy lépe! Pokud budete cokoliv dalšího potřebovat, neváhejte nám znovu napsat.
Andula Novotná