jsem pripraven zemrit
kapitanlaska
Dobrý den, pred lety jsem k Vam do poradny zasílal spoustu dotazů.¨
Ted mi prijde ze jsem na konci cesty, bud prijde nová, lepší a perspektivnější nebo skončí úplně, tedy vyhasne můj život.
Moc dobře ted vím, že je moje tornero a myslím si že jsem vám práve psal že se vrátím a budu tu hrdě a plodně žít ještě dlouhá léta.
Už je o mě na intrnetu respek. na youtube dána písen Baroš od Krištofa, že se narodím znovu a budu mít talent jako baroš. Připravuji si tedy podhoubý a to zní, následvoně. Půjdu na kriminalní policiji v Ustí nad Labem a zeptám se jich jestli mi není od nich nějaké pomoci, kterou bych akceptoval a přes kterou by nejel vlak.
Jsem poprvé v životě připraven se jít i dlouhodobě léčit.¨
Přestal jsem po pomocníkovi (pervitinu ) mastrubovat a přijmul jsem víru. tedy snažím se jí příjmout.
K vám do poradny a ještě do jedné jsem psal X dotazů, tak ještě než se půjdu " udat " tak vám napíšu jednu, možná více zpráv, dle mého Tornera za kterého mě chtějí prí zabít.
Zjistil jsem dle armagedonu ( filmu ) když jsem si racionalně vydedukoval že mam lobotomiji tak jsem viděl celou scenu z filmu jak odpocítávva na tom asteroidu ty sekundy před vybuchem a to z jeho dcerou, proto si myslím že mi lékaři při mé první oprecaci nosní sinechie udělali lobotomiji. Pokud jí mám, tak bych v tomhle státě až bych vysoudil peníze, provedl: Aby doktor či právník se učil podle předpokladu z detství už na základní škole lékřství či právnictví. Aby jsem překonali ve školství celou Ameriku. Samozřejme jelikož jsem poslední jedáj, poslední samuraj, tak chci aby jsem se zastali japonců a vychovali tady MMA fajtery, který by šli do boje a gladiatorství už taky od základní školy a dusledek by byl ten že by se globálně řešili spory MMA sportem, tak že by byli naživot a nasmrt jako italské gladiatorské hry.Museli by se cesko vzdát ale vsšch zbraní, jinak by to nemělo význam. Myslím že pokud mám lobotomiji že bych mohl zachranit tenhle národ.Taky jsem ještě panic, panicem zůstanu protože z Anakina Skywolkera se nestane Dart Wader ale zůstane u zrádců jedajů a vychová v tomhle národe novou líhen rytůřů jedi a tím vrátí rovnováhu do této galaxie,. Myslím že reforma školství a gladiatorství bez zbraní by za to stála. Omlouvám se že píšu takhle stroze ale pokud tu lobotomiji nemám a myslím že na kriminálce to budou vedet , tak bych se léčit nešel, ale pokud jí nemám, tak bych se na psychyatriji klidně léčit šel, ale jelikož jsem měl kovid a tezký průbech a moje dýychní se zhrosilo tak o sedumdesat procet, chtel bych od doktora celovou anamnezu , jestli to lecení vubec telesne zvladnu, protoze se tam nehodlam uduist a nebo umřit na rakovinu. A pokud ji nam, měl bych jen skormné sny, vrátit se do Black Deckeru na linku kde jsem pred tím než me vyhodili pracoval, nebo si ve své vesnici otevřel hernu ci vecerku.
Napíšu ještě pár zpráv, ale chci říci že pokud umřu tak bych měl na vás jedno přání, odhalte moje emali " davnovim" a zverejniteje at cesky narod ví co bylo moje tornero za který jsem zemřel. Viz. Achiles, nejlepší bojovník proti nejlepšímu bojovníku jak to bylo v troje, ja nechci aby umirali zeny a deti, ale taky nechci aby se rodili jak na bezícím pase. jeto moje poslední šance zboirut se logice a doufat že mi můj tata posejdon jednoho dne v nebi odpustí. Kdybych se vrátil do Blekáče, tak bych usiloval a bojoval u Luciji zajičkoovu
. Jestě urcitě napisu
Ale jinak, už mi je fajn, psychoza kterou jsem měl už mě opuští a snažím se doma i trochu pomahat a nejenom níčit životy. Nejvetší obovu mám ale ztoho že kdyby mi někdo z koštova dal před tremi či dvoumi lety dva nebo tři gramy pervitinu tak by tady nebyl ani Kovid. Ale tohle promě nikdo neudělal a zaroven, pokud mam lobotomiji tak to neudelal nikdo ani pro svůj národ,.. Na detoxu v ustí nad labem, mi chějí vyrazit vsechny zuby, až budu přikrutován, na policiji ( poppercnim ) mi trmiciký fizlové vyhrožji že mě ubyji a pokud mě da kratochvíl do vezení, tak tam mě taky zabijí dva hubení grazlové. Krištov/baroš je vlastně celé o ubytí ale jelikož jsem se nedostal k drogám a bez nich jen pomalinku ale jistě smeruji k ubytí, tak píšu a konam až takhle pozde. Což nchápu tenhle národ, měl bych jen skormná přání, vrátit se jako zdraví kluk do blekáče, kde bych mohl i ze zákldní skolou delat karieru a voni mě tady radejí v koštově chovají jako prase na porážku, už jsem i v invalidním duchodu a peníze které bych měl na fet ( zachranu svoho živta) protože si myslím že jsem všemocný, přišel bych na to jako se uplatnit v tomhle životě tak abych přežil, nechtěl jsem tady dělat žádné problemi jen širit svou lasku a mír. A ano jsem Jakub xxxxxx

Odpověděl: Anna Novotná
Ještě jednou dobrý den,
odpovídala jsem na část Vaší zprávy, která zřejmě přišla později než tahle část, tak Vám napíšu ještě sem.
Píšete, že jste odhodlaný jít do léčby, což je určitě skvělý krok! Máte taky nějaké obavy z nástupu na detox u Vás v Ústí nad Labem. Obraťte se na nejbližší káčko, v Ústí je to Drug-out:
Kontakty
+475 210 626
Telefon: 417 539 367, 606 192 706
Sídlo: Velká Hradební 13/47, Ústí nad Labem, 400 01
http://www.drug-out.cz/kontaktni-centrum-pro-drogove-zavisle/
nebo
WHITE LIGHT I, z.ú.
Pražská 166/47
Ústí nad Labem
400 01
mobil:+420 725 874 363
+420 602 378 312
email: ambulance@wl1.cz
https://wl1.cz/ambulantni-lecba/
Nástup do léčby můžete plánovat s nimi. Můžete jít i dál od Vašeho města, možností je po České republice dost. Klidně s nimi proberte i Váš zdravotní stav a to, jaká léčba by pro Vás byla nejlepší.
Držím palce!
Za Drogovou poradnu
Andula Novotná