Nyní již neberu
Té bůh
Dobrý večer bral jsem 7let drogy, bohužel mi jeden psychopat dal špatný perník s heroinem, a já se předáfkoval celý dehydratovany poslední věc si pamatují jak u mě stojí sestra a já ji hladil po ruce. Po té jsem nebral nějakou dobu, no a teď přes měsíc neberu a to mi to dávají do ruky a ne nedam si dostal jsem rozum,furt mě něco boli játra slinivka ok někdo říká že to jsou abstinenćni příznaky a že se to samo přepne to tělo. Chci se zeptát na váš názor jestli mám začít chodit do kostela nebo to fakt přejde je mi 24let a převrátilo mi to celý metabolismus na kojence. Díky za odpověď

Odpověděl: Anna Novotná
Dobrý den, Té bůh,
díky za Váš dotaz. Zdá se, že Vaše tělo dostalo braním trochu zabrat a teď, když se snažíte nebrat, se začalo ozývat. Nevím, jaké drogy jste v poslední době užíval, u opiátů bývají fyzické příznaky absťáku silné a mohou trvat i delší dobu (cca měsíc), u pervitinu by naopak fyzické potíže při vysazení neměly být nijak dramatické. Každé tělo ale reaguje na vysazení drog jiným způsobem, záleží na mnoha okolnostech: jak dlouho a jaké dávky člověk užíval, jakou měl životosprávu atd.
Možná, než návštěvu kostela, i když i ta může leckomu pomoci :-), bych Vám doporučila vyhledat odborné protidrogové zařízení, jako například kontaktní centrum. Můžete se tam pobavit o Vašich potížích, případně si nechat doporučit lékaře, který by Vás prohlédl a vyloučil možné zdravotní potíže. A vůbec by to mohlo být fajn místo, kde byste mohl otevřeně mluvit o tom, jak se Vám daří nebo nedaří nebrat, jak se cítíte, co je třeba těžké apod.
Nejbližší kontaktní centrum můžete najít zde: https://www.drogy-info.cz/mapa-pomoci/
Držím palce, ať je brzy líp a ať Vám Vaše odhodlání nebrat vydrží!
Za Drogovou poradnu zdraví
Andula Novotná