Sex a drogy
Pavel
Dobrý den chci se zeptat ,jsem gay a můj přítel snupe metafentamin máme spolu nechraneny sex a mě se po nějakém měsíci co sme spolu objevilo na zaludu červené fleky jakoby to bylo spálené chci se zeptat může to být alergie nic takového jsem nikdy neměl děkuji za odpověď

Odpověděl: Amrit Sen
Pavle, zdravím Vás, díky za důvěru.
Odpusťte, ale takto na dálku Vám my, ani nikdo jiný nedokáže říci, co Vám je, nebo není, to může pouze lékař, poté, co Vás vyšetří.
Proto Vám doporučuji k lékaři neprodleně zajít a zároveň se nechat otestovat na HIV, syfilis a další pohlavně přenosné nemoci.
Rád bych Vám připomněl, že sex bez ochrany je vždy riziková zkušenost, u uživatelů drog vynásobte riziko nadruhou.
Apeluji na Vás, nechte se vyšetřit a otestovat co nejdříve, lze jak u lékaře, tak ve specializovaných zařízeních neziskových organizací, všude bezplatně, stačí jako důvod uvést rizikový sex.
To znamená, nechat si napsat doporučení od praktického lékaře, nebo rovnou zajít na dermatovenerologickou ambulanci kterékoli nemocnice, nebo polikliniky.
Pokud máte sám s drogami nějakou zkušenost, otestují Vás bezplatně v kterémkoli "Káčku", kontaktním centru pro uživatele návykových látek, případně se můžete domluvit s pracovníky terénních programů působících v oblasti.
Užitečné odkazy:
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/aids-hiv.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/syfilis.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/hepatitidy.html
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/psychicka-onemocneni-a-drogy.html
Jak múžete podle oblasti a typu zařízení některé kontakty na zařízení a služby pooskytující potřebnou péči a bezplatné služby na území ČR, se dozvíte na webu naší poradny v rubrice Kontakty: http://www.drogovaporadna.cz/kontakty.html
Poslední doporučení, napříště se určitě chraňte, minimálně používáním kondomu a myslete i na ostatní.
Stačí takto?
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe opatrný,
ať jste brzy v kondici. Amrit Sen