Dobrý
Dusan
Dobrý den Chci se zeptat beru pervetin kouřím to a vždy večer si dám do nosu a za druhý jsem muzikant a jsem zoevak a poslední době když du hrát akci a spivam dlouho tak cítím že nedam takovou tu silu ven jak předtím Jam kdyby byl vyčerpaný nechci si zničit hlas promne je můj zpev vše poradíte my jak co stim můžu dělat? Dekuji

Odpověděl: Anna Novotná
Dobrý dne, Dusane,
díky za Váš dotaz. Moje odpověď bude asi poměrně jednoznačná: pokud chcete zabránit negativním dopadům braní pervitinu na Vaše tělo, je potřeba pokusit se přestat pervitin brát. Pervitin dokáže s tělem i psychikou pořádně zamávat, následky mohou být různé, od poškození sliznic, orgánů, poruch paměti, soustředění, přes deprese, úzkosti atd. Poměrně rychle se také rozvíjí psychická závislost, která znemožňuje přestat brát, i když už je braní jenom zátěží.
Pokud byste rád své braní s někým probral a hledal cesty, jak z toho ven, můžete se obrátit například na nejbližší adiktologickou ambulanci. Tu lze vyhledat zde: https://www.drogy-info.cz/mapa-pomoci/
Můžete zde mluvit otevřeně o tom, co se Vám děje, jaké máte obavy a jak z toho ven.
Držím palce!
Za Drogovou poradnu zdraví
Andula Novotná