Zamilovanost z drog
Anonym
Měla jsem hodně dobrého kamaráda,čistě kamarádský vztah nikdy jsme spolu nic neměli a jednou jsme si spolu dali mdma extázi a byli v úplné euforii a bylo nám spolu krásně a něco mezi námi proběhlo a od té doby se vídáme každý den,jsme do sebe zamilovaný,chci se zeptat jestli je možný že nám tyhle pocity k sobě vyvolala ta droga? Nikdy dříve mě nepřitahoval tak mě zajímá jestli je to možné,děkuji za odpověď

Odpověděl: Anna Novotná
Dobrý den, Anonym,
díky za Váš dotaz. Možné to opravdu je, ne nadarmo se extázi říká také pilula lásky. Po užití extáze se mohou objevit pocity náklonosti k druhému, potřeba dotýkat s jeden druhého, pocity silné blízkosti. Původně dokonce existovaly pokusy využívající extázi v párové terapii.
Zřejmě u vás tedy droga probudila city, které mezi vámi nadále přetrvávají. Pokud extáze způsobila tuto, zdá se pro oba, příjemnou věc, je to fajn.Jen mám potřebu upozornit na to, že ne vždy může být vliv užití extáze takto pozitivní a je třeba mít na paměti rizika, která s sebou její užívání přináší: nikdy nevíte, co přesně konkrétní tableta obsahuje a co za zážitek vám přinese; rizko přehřátí a kolapsu organismu; riziko psychické závislosti atd. Buďte na sebe tedy prosím opatrní a užívejte si vaše vzájemné city nejlépe s čistou hlavou, opojné mohou být i tak dost a dost :-)
Přeju fajn jarní dny!
Za Drogovou poradnu zdraví
Andula Novotná