Suboxone uzivanie
Mates
Zdravim, prosim Vas rozhodol som sa pre liecbu Suboxonom (2mg/0,5mg) zo zavislosti na heroine (cca tristvrte roka, fajcenie cez alobal priblizne 1,5 gramu denne). Chcem sa spytat ako mam zacat s liecbou? V dokumentacii je pisane, ze po 6tich hodinach mozem uzit prvu davku pod jazyk. Kamarat ma varoval, ze mal velmi silny abstinencny zachvat po uziti a to cakal az osem hodin. Chcel by som sa vyvarovat tomuto stavu a preto by som uvital radu ako spravne zacat a naco si dat pozor. Tak isto neviem za aky cas mozem uzit pripadne dalsiu tabletku pokial by ta prva nemala dostacujuci efekt. Dakujem vopred za odpoved

Odpověděl: Nikol Spůrová
Dobrý den, Mates,
díky za dotaz. Pravděpodobně jsme o tom už spolu hovořili telefonicky. Doufám, že se vše daří. Je skvělé, že přecházíte k bezpečnější a legální formě užívání.
Začínat s přechodem z heroinu a nastavení dávky Suboxone je vždy individuální záležitost. Je potřeba to komunikovat s lékařem, který Vám Suboxone předepisuje, dle aktuálního stavu.
Suboxone se nasazuje při počínajícím odvykacím stavu, ne dříve kvůli účinku Naloxonu. Začíná se nižší dávkou a postupně se titruje dokud není dávka dostačující.
Určitě by bylo vhodné k substituční terapii přidat i nějakou psychoterapeutickou podporu.
Stačí takto?
Budu ráda, když dáte vědět, jak se Vám v léčbě daří.
Přeji vše dobré!
S pozdravem,
Nikol Spůrová