Sexuální představa
Noname
Dobrý den předem děkuji za odpověď ,ale mám otázku , která mě v hlavě často trápí a nedokážu si na ni odpovědět jestli jsem normální. Kdy použiju pervitin ve větším množství nebo alkohol a zároveň marihuanu mám nezvykle sexuální představy , nekdy jsou opravdu zvrácené a nepochopitelné. za střízliva by mě tohle nikdy nevzrušovalo ,ale po tehle věcech ano nevím jestli bych to měl brát jako důležité. Nebo jen prostě nic nebrat a být v pohodě. Vždy jsem měl partnerky celý života byl spokojený A nikdy mě nenapadlo mít něco s mužem ,ale po pervitinu mám i bisexuální představy. Omlouvám se a děkuju.

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
díky za důvěru. Nemáte se za co omlouvat, dobře, že píšete. Chápu, že Vás to, co prožíváte, může znepokojovat, nejspíš nejvíc při "dojezdech", nebo po vystřízlivění.
Nejste jediný, komu se něco podobného děje, užívání psychostimulantů může některým lidem podobné představy a touhy nastartovat, otevírat netušená, nebo potlačená zákoutí a bořit zábrany k jejich realizaci. Setkáváme se i se závislostí na chemsexu, jako takovém. Užívání pervitinu a závislost na chemsexu kromě jiného, často obrušuje city, dusí lásku a zbavuje schopnosti milovat.
Nevím toho zdotazu mnoho, nakolik Vás potíže přijmout se takového trápí, ani jestli není čas bez ohledu na ně změnit životní styl a rozhodně nehodnotím, ani nesoudím, žijeme v otevřené společnosti bez přehnaných tabu.
Doporučuji Vám otevřeně si o tom všem promluvit s odborníkem některého zařízení pro uživatele návykových látek, rozhodně se Vám uleví, případně se můžete obědnat ke specialistovi, nejlépe psychiatrovi - adiktologovi, kterými některé služby disponují, ať už jde o adiktologickou ambulanci, AT poradnu, kontaktní centrum, nebo obdobné programy a bezplatná zařízení, konzultaci a další služeb můžete využít i zcela anonymně.
Když napíšete ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rádi Vám potřebné kontakty obratem pošleme. Jak je podle oblasti a typu zařízení můžete vyhledat sám a poté zavolat a objednat se, se dozvíte na webu naší poradny, v rubrice Kontakty: http://www.drogovaporadna.cz/kontakty.html.
Další možností je volat na
Poradenskou linku SANANIM, která bývá v provozu ve všední dny od 13 do 17 hodin: 602 666 415
K tomu jen, že internetové i telefonické poradeství má své limity, není nad osobní kontakt.
Užitečné odkazy:
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy.html
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/psychicka-onemocneni-a-drogy.html
Drogy a sex:
http://www.vice.com/cs/read/sex-na-drogach
http://drogy.org/index.php/pervitin/pervitin-a-sex
http://old.planovanirodiny.cz/view.php?cisloclanku=2009111803
http://www.drogmem.cz/sub/memy/sex-na-ilegalnich-drogach/
http://www.adiktologie.cz/cz/articles/detail/69/58/Sex-na-drogach
http://www.edekontaminace.cz/clanek/1/418/sexualita-a-drogy.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/6/57/muzi-zeny-drogy-a-sex.html
http://edekontaminace.cz/clanek/1/190/o-sexualnim-zivote-na-jehle.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/6/115/dekontaminace-i_2010-sex.html
http://docplayer.cz/996226-Sexualita-drogy-sbornik-odborne-konference-praha-31-brezna-1-dubna-2011.html
Stačí zatím takto? Přeji Vám vše dobré,
Amrit Sen.