Domácí detox od Suboxone
Denisa
Dobrý den, už jsem s vámi dříve komunikovala. Rozhodla jsem se pro Detox od Suboxone a později od Rivotrilu a Tisercinu. Problém je že jsem obvolala všechny léčebny,a termín mám až 28.6. Je to pro mě příliš pozdě, už jsem na tom zle. Chtěla bych zkusit domácí detox od Suboxone,to je pro mě priorita. Jeden Detox od něho mám už za sebou, takže vím do čeho jdu, nicméně byl neúspěšný,po 3 měsících následoval relaps. Teď beru Suboxone od ledna minulého roku v dávce 16mg denně. Už to dále vážně nejde,je ze mě troska. Minulý Detox probíhal pomalým vysazováním a přesto ta koncovka byla naprostá hrůza. Nyní bych chtěla zkusit okamžité vysazení Suboxone. Mohli byste mi prosím k tomu něco napsat? Zhruba vím o co půjde, chtěla bych třeba vědět,jak zvládnout šílené noční můry,a zda v tom prvním týdnu budu mít kromě hrozných bolestí kloubů také nekontrolovatelný průjem anebo ten přijde až budu trochu při smyslech. Pomalý Detox nyní u mě nejde,jako by si tělo vzpomnělo na to co se dělo předtím, takže i při vysazení minima z denní dávky jsem hned úplně na dně. Mohu vás poprosit o konkrétnější informace o rychlém domácím Detoxu? Třeba jak dlouho trvá to nejstrašnější atd...20let jsem zneužívala vše co mi přišlo pod ruku, až do té doby,co jsem začala brát Suboxone. Ale už toho bylo dost. Je to snad nejhorší LEGÁLNÍ DROGA a že absťáků mám za sebou bohužel požehnaně,ten od Suboxone považuji za absolutně nejhorší. Prosím vás moc o vaše veškeré informace,budu vám moc vděčná. S pozdravem Denisa

Odpověděl: Nikol Spůrová
Deniso, zdravím Vás,
díky za dotaz. Je skvělé, že jste se rozhodla pro detox. Vysazování Suboxone je vždy individuální záležitost a nelze předem určit, jaký bude mít odvykací stav průběh. Odvykací stav po vysazení Suboxone nebývá nebezpečný, ale může být nepříjemný a oproti jiným opiátům delší. Užíváte poměrně vysokokou dávku buprenorfinu.Vhodnější by bylo vysazovat postupně v nějakém zkráceném vysazovanícm schématu, ale i tak se odvykacím stavům pravděpodobně nevyhnete. Naši klienti nejčastěji při vysazování popisují nespavost a bolesti těla, objevují se také průjmy, rýma, slzení, pocení, pocity chladu. Zpravidla se odvykací stav objevuje cca 3 dny po vysazení. Maxima dosahuje asi po týdnu. Některé příznaky přetrvávají i několik týdnů od vysazení, zejména rozlady nálady a potíže se spánkem. Možná bude potřeba na nějakou dobu nasadit jiná medikace dle aktuálního stavu. To je potřeba řešit s lékařem.
Pokud se přeci jen rozhodnete vysazovat sama bez odborného dohledu, je fajn abyste na to měla klid bez nějakých nutných povinností a volno pokud chodíte do práce. Doporučuji Vám zajistit si domů dostatek pestré stravy, tekutin, minerálové doplňky (zejména magnesium). Můžete také v lékárně zakoupit volně dostupný Guajacuran, který ulevuje od svalového napětí.
Také je vhodné informovat někoho blízkého, kdo Vám v nejtěžších chvílích bude nablízku. Určitě neváhejte opakovaně obvolávat detoxy, někdy se stává, že se místa uvolní dříve.
Stačí takto? Pokud budete potřebovat, určitě ještě napiště.
S pozdravem,
Nikol Spůrová