Dithiaden a marihuana
weed
Dobrý den, rád bych se zeptal, zdali je bezpečné kombinovat Dithiaden a marihuanu? Mám alergickou reakci na kterou mám Dithiaden a zároveň bych si večer chtěl dát jointa. Prosím je to životu nebezpečné, nebo by se mi nemělo nic stát? Děkuji Vám za odpověď.

Odpověděl: Anna Novotná
Dobrý den, weed,
děkujeme za Váš dotaz. Obecně se nedoporučuje kombinovat návykové látky a léky, obzvlášť v případě akutních zdravotních potíží. Může dojít k nečekaným účinkům, které mohou v lepším případě přivodit nepříjemný zážitek, v horším pak zdravotní komplikace. Předvídat je bohužel opravdu nelze, proto je na místě být spíše opatrný a neexperimentovat.
Dithiaden je znám svými nežádoucími účinky jako je útlum, ospalost, motolice atd. Dost bych se bála toho, že marihuana by tyto nežádoucí účinky mohla nepříjemně znásobit a opravdu těžko říct, jak by si Vaše tělo, již tak zatížené alergickou reakcí, s touto kombinací poradilo.
Proto, prosím, nechte nejdříve Vaše tělo zregenerovat po zmiňované alergické reakci, ať má čas se oklepat a dát se do kupy.
Buďte na sebe opatrný a přeji, ať je brzy líp!
Za Drogovou poradnu
Andula Novotná