Jednorazove uziti kokainu
Marketa
Dobry den,
v patek jsem byla pit ve meste a prichomejtla jsem se ke kokainu a dala si jednorazove taky. Jinak drogy vubec neuzivam, naopak jsem proti. Nafackovala bych si.. oproti ostatnim jsem mela fakt malicko. Ty lidi znam, ale nekamaradim se s nimi, jen bohuzel alkohol udelal sve a pak je clovek kamarad s kazdym- co na to rict.
Od te doby mam stridave zacpanou dirku, takovou jak polopropustnou jen a citim takovy mensi tlak. A hlavne obcas mi z te dirky trosku tece krev, kdyz smrkam. A prijde mi, jak kdyz jsem nastydla a mam rymu(ale je divne, ze zrovna po tomto).. Citim taky tlak v pravem podzebri a takovy pocit plnosti. A ja se hrozne bojim :( ze jsem si neco udelala :( s nosem a s jatrama..
Prosim, poradte mi, co s tim mohu delat a zda-li to prejde? :( uz to znovu neudelam, jak rikam, drogy neberu, ani nechci, byl to jednorazove blby ulet a chyba.
Dekuju moc a hezky den.

Odpověděl: Markéta Kordová
Markéto, zdravím Vás,
ano, máte pravdu, každý může sem tam udělat chybu. Je fajn, že to tak vnímáte a pro příště víte, co dělat nemáte...
Pokud šlo o jednorázové užití, tak předpokládám, že by se nemělo jednat o nic vážného. Užití drog je pro organismus nepřirozený zásah do organismu, včetně psychiky, je třeba obojí zase dostat do své rovnováhy. Udržujte pitný režim, doplňte vitamíny a minerály, na očištění jater můžete užívat ostropestřec. Co se týče ucpané nosní dírky a krvácení, zřejmě můžete mít od konzumace podrážděnou nosní sliznici, ale jak jsem uváděla výše, pokud jde o jednorázové užití, věřím, že to bude za pár dní v pořádku, sliznice má schopnost regenerace. Zkuste si koupit nosní kapky Euphorbium a nosní olej Coldastop. Pokud by se to nezlepšilo, tak pak doporučuji návštěvu ORL, ale věřím, to nebude třeba.
Stačí to takto?
Mějte se zatím hezky, přeji, ať je Vám zase dobře.
Za Drogovou poradnu, Markéta Kordová