poškození mozkových buněk a psychiky z pervitinu
Guli
Zdravím chtěl bych se zeptat. 5 let jsem bral pervitin a nikdy se mi nic Před Před 10 měsíci jsem se prekopl a trepala se mi hlava nevěděl jsem co se děje poškodilo mi to mozkový buňky a psychiku ale ten mozek to třepani se uklidnilo. Ale ten mozek je uplne slabý necítím žádnou silu. Mužů nakou radu nebo naději jestli se mi to všechno vráti z pět ten systém vnímání přemýšlení síla jo a 10 už neberu pervitin ani trávu ani Děkuji předem za radu jak zpevnit mozek a obnovit buňky jestli to je vratny a zlepšit psychiku .d .j

Odpověděl: Amrit Sen
Guli, zdravím Vás,
díky za důvěru, dobře, že píšete. Ja se budou Vaše potíže vyvíjet, nedokážeme my, ani nikdo jiný takto na dálku určit, to může jen lékař, nejlépe psychiatr - adiktolog, kterého byste měl navštívit.
Doporučuji Vám klid a rozhodně se vyhnout všem drogám, alkohol nevyjímaje. Pakliže máte potíže i po 10 měsících, není na co čekat, potřebujete lékařskou pomoc.
Pokud byste si nedokázal, ani přes zmíněné potíže drogy odříci a riskoval tak rozvinutí a prohloubení psychického onemocnění, měl byste zároveň řešit i závislost, než bude pozdě.
Nepíšete, odkud jste, abychom Vám mohli poslat kontakty na specializovaná bezplatná zařízení a odborníky, kteří Vám ochotně pomohou a podpoří Vás, jejichž služeb lze využít i anonymně.
Zavolat, objednat se, zajít a v klidu i soukromí si s pracovníky promluvit můžete v kterémkoli kontaktním centru pro uživatele návykových látek, adiktologické ambulanci, AT poradně, nebo obdobném zařízení.
Když napíšete ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rádi Vám potřebné kontakty obratem pošleme. Jak je můžete podle oblasti a typu zařízení vyhledat sám, se dozvíte na webu naší poradny, v rubrice Kontakty: http://www.drogovaporadna.cz/kontakty.html
Užitečné odkazy:
http://www.drogovaporadna.cz/o-drogach-obecne.html
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy.html
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/psychicka-onemocneni-a-drogy.html
Budeme rádi, když se ozvete a dáte vědět, jak Vám je, jak se situace vyvíjí a jestli Vám byla odpověď užitečná.
Přeji Vám vše dobré, držím palce!
Buďte na sebe opatrný, Amrit Sen.