Jak to zastavit
Bianka
Problémy s drogami od 14 let ..tráva,extáze,pervitin..pak nárazově. 4roky čistá po té občas po alkoholu..3x 4x do roka..po kontrolou pak 2 roky čistá..Poslední 3 měsíce nevydržím ani týden být čistá...jsem úplně v koncích. Přítel často pracovně pryč, ale mě chuťe ho smetou též..vždy jen po alkoholu. I 5 dní jsme nespala. Problém sem viděla, když už jsem neměla po tom výčitky a vyhledávala to i úplně sama...uzavírala sem se..vím co je špatně a vím co je správné..ale stejně za tím jdu za jakoukoliv cenu..přiznala sem se 2 kamarádkám.. že mi to pomůže..bohužel..manželovi sem řekla že mám problém,ale asi to nevidí tak vážně a sám si se mnou dá.. sem v koncích..ztrácím sama sebe, jsem flegmaticka, apaticka..zapomínám, neumím mít radost...deprese,strach z lidí, vše flakam..nevím proč to nemůžu zastavit, když vím že je to špatně..jsem nešťastná a chci být zpět JÁ...

Odpověděl: Nikol Spůrová
Dobrý den, Bianko,
děkujeme za Váš dotaz. Je fajn, že jste napsala. To je určitě první dobrý krok. Píšete, že máte za sebou letitou zkušenost s drogami, ale i období abstinence. Za poslední 3 měsíce se Vám to nedaří držet pevně v rukou. Ráda, bych Vám poskytla univerzální radu, ale ta bohužel neexistuje a obávám se, že to nevyřešíme ani takto po internetu.
Ideální by bylo se objednat na konzultaci do některé z adiktologických služeb a celou situaci probrat osobně. Ve službě dostanete mnoho informací a terapeutickou podporu. Můžete se podívat společně na to, co Vás aktuálně k užívání vede, či co Vám v životě aktuálně schází. Ve většině služeb také pracují psychiatři, kteří by s Vámi mohli řešit vaše propady nálady nějakou, třeba i pouze krátkodobou medikací. Určitě se nebojte! Podporu si určitě zasloužíte.
V Praze se v naší organizaci můžete obrátit na tato zařízení:
Adiktologická ambulance a Adiktologická ambulance pro mladistvé (AA)
Žitná 1574/51, Praha 1
tel.: 724 521 913
e-mail: klinika@sananim.cz
web: http://www.sananim.cz/o-nas-1/adiktologicka-ambulance-a-adiktologicka-ambulance-pro-mladistve-aa.html
Kontaktní centrum (KC)
Na Skalce 819/15
150 00 Praha 5
poradenská linka: 602 666 415
(po - pá 13 - 17)
mobil: 605 240 501
e-mail: kacko@sananim.cz
facebook: www.facebook.com/kacko/
web: http://www.sananim.cz/o-nas-1/kontaktni-centrum-kc.html
nebo
Denní stacionář (DST)
Janovského 26
170 00 Praha 7
pevná linka: +420 220 803 130
mobil: +420 605 212 175
e-mail: stacionar@sananim.cz
web: http://www.sananim.cz/o-nas-1/denni-stacionar-dst.html
Stačí Vám to takto? Klidně ještě napište, pokud potřebujete-
Přeji Vám vše dobré!
S pozdravem,
Nikol Spůrová