Alkohol
Monika
Dobrý den, potřebovala bych poradit, jak přesvědčit manžela k léčbě. Pije i 5 dní vkuse, je agresivní někdy a hlavně neví, co dělá. Málem jsme i vyhořeli. Nenacházím pomoc u policie ani OSPOD. Nic ho nezajímá, se synem nemám kam jít. Máme dům na hypotéku společný. Volala jsem na krizové linky, Bohnice, dali mi tento kontakt. Musí prý sám chtít se léčit, při krizi ho dají max.na jeden den na záchytku. Jsem zoufalá, ohrožuje i staršího syna s rodinou a malými dětmi. bydlí také v domě. Jak s ním jednat..
Moc děkuji za jakoukoli radu.
Monika

Odpověděl: Nikol Spůrová
Dobrý den,
děkujeme za dotaz.
Nejste vůbec v jednoduché situaci. Řešení tohoto je bohužel na rámec této poradny. Bylo by vhodné, abyste vyhledala některou z adiktologických ambulancí nebo přímo do poradny pro partnery a blízké, kde můžete celou situaci probrat v klidu osobně. Podporu si určitě zasloužíte!
V Ostravě se můžete obrátit zde:
Ostrava, Adiktologická poradna ARKA
ARKA CZ, z. s.
Ambulantní program
Hornická poliklinika, Sokolská třída 2587/81, Ostrava, 702 00
Tel.: 734 377 810, 602 967 468 (poradenská linka)
Pomoc a podpora osobám starším 11 let, experimentujícím, závislým na návykových látkách - alkohol, tabák, marihuana, pervitin, aj. psychotropní látky, hráčům a jejich blízkým.
www: http://www.arka-alkohol.cz/adiktologicka_poradna.html
nebo
TERAPEUTICKÉ CENTRUM RENARKON O.P.S.
Vedoucí: Mgr. Břetislav Kantor
Adresa: Stojanovo náměstí 1, 709 00 Ostrava - Mariánské hory
Telefon: 595 782 122
Mobil: 724 154 239
Email: poradna@renarkon.cz
web: https://www.renarkon.cz/poradna-renarkon
Stačí Vám to zatím takto?
Přeji hodně sil!
S pozdravem,
Nikol Spůrová