Hiv nakaza
Verus123
Dobry den beru antibiotika doxyhexal o nechranenyho vztyku ubehll vice nez 3 mesice antibiotika ovlivni vysledek?na zacatku prosince minuleho roku jsem se byla testovat a v zari minuleho roku jsem mela ten rizikovy vztyk v prosinci sem bohuzel take brala antibiotika muze to byt ovlivnene? Mam uz 3 zanet pochvy od toho zari a minuly tyden jsem byla na vyteru pohlavnich nemoci a bylo to negativni zjistili by se tam take nejake hodnoty hiv? A muzou byt zanety priznak hiv? Dekuji

Odpověděl: Nikol Spůrová
Dobrý den, Verus123,
děkujeme za Váš dotaz. Doufám, že se již cítíte lépe. K Vašim dotazům. Antibiotická léčba nijak neovlivňuje výsledky na virus HIV. Bohužel netuším, co konkrétně Váš lékař vyšetřuje. Bylo by vhodné o tom komunikovat s ním. HIV se vyšetřuje nejčastěji z odběru krve. Pokud byste chtěla mít jistotu, zda jste se nenakazila, bylo by vhodné tyto testy doplnit. Třeba právě u Vašeho lékaře či na jiných odběrových místech.
Záněty pochvy nejsou typickým prvním příznakem HIV, nelze však spoléhat pouze na toto.
Více informací o testování na HIV či příznacích můžete najít na tomto webu:
https://www.hiv-prevence.cz/
https://www.hiv-prevence.cz/priznaky-a-stadia-hiv-infekce.html
https://www.hiv-testovani.cz/kdy-a-proc-jit-na-test
Pokud byste se potřebovala na cokoliv doptat, znovu napište.
Přeji Vám vše dobré a ať jste brzy zdravá!
S pozdravem,
Nikol Spůrová