Syn
Hana
Dobrý večer,
syn má problém s drogami. Je mu 29let,žije sám. Nevím co bere, v minulosti kouřil marihuanu a asi bral pervitin. Prošla jsem s ním obdobím, kdy s tím chtěl přestat a já si myslela, že opravdu přestal. Ale před chvílí mi volal starší syn, že už je úplně mimo.. Jsem zoufalá a nevím na koho se obrátit o pomoc. Nevím jak ho přimět, aby se šel léčit. Prosím, poradíte mi?Děkuji za odpověď Hana.

Odpověděl: Nikol Spůrová
Dobrý den, Hano,
děkujeme za Váš dotaz. Z dotazu je jasné, že nejste v jednoduché situaci. Přimět někoho k léčbě není jednoduché. Může však syna podpořit, zároveň je také důležité držet si své hranice o pečovat o sebe. Bylo by vhodné se objednat do některé z poraden pro rodiče nebo jiné adiktologické služby a celou situaci v klidu probrat osobně.
V Praze se můžete obrátit např. zde:
Poradna pro rodiče SANANIM, z. ú.
Žitná 1574/51
110 00 Praha 1
mobil: +420 739 268 527
e-mail: rodice@sananim.cz
web: http://www.sananim.cz/o-nas-1/poradna-pro-rodice-ppr.html
Pokud byste potřebovala nasměrovat jinam, napište odkud jste, a zašlu Vám kontakty na zařízení ve vašem okolí.
Stačí takto?
Přeji Vám hodně sil!
S pozdravem,
Nikol Spůrová