Dotaz
Anonymussteong
Dobrý den, mám otázku jsem příležitostni uživatel pervitinu tak 2x za 3 měsíce není to pravidelné.. Kolikrát si nedám ani jednou za ty 3 měsíce ale když už si dám mívám hezké stavy. Ale pak žádné tak zvané dečka nemivam..je možno že po užití se třeba 4 až 5 dní cítím ve stejném stavu jako na jízdě nevíte prosím co to může zapříčinovat... Normálně jim spím apod jen mám takové stavy jak na jízdě dekuji za odpovědi

Odpověděl: Nikol Spůrová
Dobrý den, Anonymussteong,
díky za dotaz. Bohužel odpověď na Vaši otázku není jednoduchá. Obvykle se biologický poločas metamfetaminu pohybuje od 4 do 15 hod. Biologickým poločasem látky se rozumí čas, který je potřeba k tomu, aby látka ztratila polovinu své farmakologické aktivity. Tedy to, co popisujete není úplně obvyklé. Každý člověk je individuální. Vždy záleží na rychlosti metabolismu, věku, pohlaví, váze, fyzickém i duševním zdraví a dalších okolnostech. Záleží také na složení látky nebo způsobu aplikace některých látek. Stavy, které popisujete mohou mít i jiné příčiny. Bylo by vhodné alespoň na nějakou dobu pervitin i jiné látky vynechat a prozkoumat, zda se Vám tyto stavy objevují i za jiných okolností.
Nepíšete, zda jsou tyto stavy pro Vás nějak zatěžující. Asi Vám je jasné, že by bylo ideální se pervitinu vyhnout. Pokud si přeci jen příležitostné užití pervitinu neodpustíte, nezapomeňte následně na odpočinek, spánkovou hygienu, doplnění tekutin, minerálů a živin.
Stačí takto? Pokud byste se potřeboval na cokoliv doptat, neváhejte znovu napsat.
Přeji Vám vše dobré a buďte na sebe opatrný!
S pozdravem,
Nikol Spůrová