Užití drogy
Jirka
Dobrý den,
v pátek jsme s kamarády byli v klubu a hodně jsme se opili a potom nám někdo nabídl drogu, bohužel jsme si to vzali že to vyzkoušíme. Dali jsme si každý 2/3 "čáry". Mysleli jsme si že je to kokain ale pak jsme zjistili, že to byl ketamin. Po užití jsme měli hrozný stavy, nešlo nám spát, měl jsem lehké halucinace a problém s chůzi. Také jsem se poblil. Už tu věc nikdy nechci v životě vidět. Od soboty až do dnešního pondělního rána jsem jen ležel a odpočíval. Teď už se citim lépe ale furt jsem takový unavený. Chci se zeptat, jestli to odezní a co bych měl dělat abych tomu pomohl. Četl jsem že bych měl jist vitaminy, dát si třeba teplou vanu atd.
Moc děkuji za odpověď.

Odpověděl: Markéta Kordová
Jirko, dobrý den,
máte za sebou nepříjemnou zkušenost, ale to sám moc dobře víte.
Doplňte vitamíny a minerály, dostatečně pijte, nejlépe obyčejnou vodu, žádné alko. Také se vyhněte colovým nápojům, kávě a energydrinkům. Vyváženě se najezte, zkuste lehkou procházku na čerstvém vzduchu, pokud budete potřebovat ještě odpočívat, tak odpočívejte. Mělo by to odeznít, je třeba trpělivost. Užít jakoukoliv drogu je vždy velký a nepřirozený zásah do organismu, včetně psychiky, je třeba se zase dostat vše do své rovnováhy, dejte tomu čas.
Pokud by to neodeznívalo, případně se Vám přitížilo, tak se ještě ozvěte, případně Vám pošleme kontakty, kam zajít, ale já doufám, že to nebude třeba.
,
Přeji, ať je Vám brzo lépe a opět jste zase v kondici.
Za Drogovou poradnu, Markéta Kordová