Opiaty v moči
Alli
Dobrý den!Děkuji za odpověď!Byla jsem testovaná z toho důvodu že se nacházím v ochranné léčbě s diagnozou chronický alkoholizm. Právě už jsem byla na deváté dovolence a bohužel se stála takováhle chyba. Mám odjakživa negativní postoj k drogám a lekam. Cokoliv so lečim bylinnym čajem. Ale že si koupím v obchodě zdrogovanou buchtu to by mně nikdy ne napadlo. A hlavně jsem nikdy ne byla poučena že my tady to jíst ne smíme.

Odpověděl: Nikol Spůrová
Alli,
děkuji za doplnění informací. To, že jste měla pozitivní test na opiáty nemusí znamenat nakoupení "zdrogované buchty". Mák může obsahovat minimální množství morfinu i jiných alkaloidů, na které jsou testy citlivé. V naší organizaci jsou klienti v léčbě upozorňovány na možnost záchytu opiátů po konzumaci máku, tedy že by se jeho konzumaci měli vyhýbat.
Mrzí mě, pokud to jakkoliv ovlivnilo vaší léčbu. Ale nezoufejte. Zkuste si o tom s personálem ještě v klidu promluvit a probrat další možnosti. Někdy je možné pokračovat v léčbě např. v jiném zdravotnickém zařízení. Byla by škola po takovéto zkušenosti léčbu vzdát. Vždy se také hledí na to, jak pacienti v léčbě fungují a pracují i v jiných oblastech.
Přeji hodně sil a štěstí!
S pozdravem,
Nikol Spůrová