Podané drogy v cigaretě
Holka magor,Baby,Mitorka
Dobrý den,
jedna cikánská holka mi podala cigaretu,ve které bylo smíchané LSD a kokain.Vim to z písničky od Mig 21 Diskobuh a i znám tu cikánskou holku to se zpívá v písni Slepic pírka.Stalo se pak,že jsem dostala bezdůvodný záchvat žárlivosti,rozjela mi psychózu natolik,že jsem byla psychický a fyzicky vyčerpána až jsem se vzdala mého syna,když mu bylo 8 měsíců.Nxni beru Leponex,Lamotrigin,reagilz a Rivotril.Leky beru na F 20 a má práva DG.je R 69.Budu muset na tu psychózu rozjetou od těch drog brát léky pořád? Nebo se to dá nějak jinak zachránit,aby to ,co bylo v cigaretě,nebylo zvice části v mozku?

Odpověděl: Nikol Spůrová
Holka magor, Baby i Mitorka, zdravím Vás,
děkujeme za dotaz. Popisujete nepříjemnou osobní zkušenost, která Vám mohla vyvolat psychotické onemocnění. Bohužel takto na dálku a bez dalších informací nejsme schopni se ve Vaší situaci zorientovat a poskytnout adekvátní radu. Nejsme schopni ani předvídat, zda je vaše medikace pouze přechodná či navždy. Bylo by vhodné abyste svou léčbu konzultovala s vaším ošetřujícím psychiatrem, který zná vaši anamnézu i aktuální stav.
Nelze ani jasně určit, co přesně vaše onemocnění vyvolalo a jak bude postupovat. Píšete, že je to po užití kokainu a LSD. U části osob se na vzniku onemocnění podílejí genetické předpoklady. Psychotické projevy mohou být způsobeny i jinými chorobami, např. poruchami látkové výměny, účinkem některých léků, drog nebo alkoholu. Psychózu může vyvolat i nadměrná psychická zátěž. Někdy může jít o kombinaci více faktorů.
Obecně je léčba psychotického onemocnění složitá. Čím dříve je vša započata, tím je průběh onemocnění příznivější. Kromě léčby psychofarmaky je nezbytnou součástí také sociální rehabilitace a psychoterapie. Jste i v nějaké jiné péči krom psychiatra? Např. centrum duševního zdraví? Víte, kam se případně obrátit?
Odpovídám Vám na to, na co se ptáte? Klidně ještě napište, pokud potřebujete. Jsme tu pro Vás.
Přeji Vám pěkný den a pevné zdraví!
S pozdravem,
Nikol Spůrová