Totální abstinence pervitinu a marihuany
Michaela
Dobrý den,je to už rok a 4 měsíce co jsem přestala užívat pervitin a marihuanu.Mela jsem ktomu velice dobrý důvod stim skoncovat a jsem moc vděčná že to takhle dopadlo. Akorát jsem přibrala od té doby 25kg a jsem s tím nespokojená 😥 vždy jsem byla jako proutek a to i před užívám drog. Myslíte že je v něčem chyba? Nějaké hormony? S užíváním drog rozhodně opět začít nechci abych zhubla a dieta mi nic neříká děkuji za odpověď

Odpověděl: Dana Pěčová
Dobrý den,
obvykle člověk přibere na váze, když začně abstinovat. Pervitin potlačuje pocit hladu a když nejíte během braní, tak si tělo uloží zásoby, protože netuší, kdy zase začne hladovět.
Zkuste se zamyslet, zda a jak pracujete se svými emocemi, zda je nazajídáte. Zda máte příjem jídla vyvážený s výdejem energie. Pokud ne, tak se bohužel tělěsná váha zvyšuje. Je třeba mít dostatek pohybu.
Pokud si myslíte, že máte hormonální problémy, objednejte se k lékaři na vyšetření. Alespoň po zjištění výskledku můžete mít více jasno, co se děje.
Přeji hodně štěstí, Dana Pěčová