Pervitin
Petr
Dobrý den, chci se zeptat jak dlouho se dá ze slin zjistit že jsem užil drogu. Přesněji vezmu během víkendu a v pondělí budu v háji nebo to bude ok?

Odpověděl: Markéta Kordová
Petře, zdravím Vás,
je to vždy velmi individuální. Závisí na několika faktorech, jako je intenzita předešlé konzumace, kvalita konkrétní užité látky a individualita organismu. Proto prosím berte údaje níže pouze jako údaje orientační.
Pervitin:
detekce moč = 3 až 21 dní (při ,,občasné" konzumaci cca do týdne)
detekce krev = 1 až 3 dny
detekce sliny = totožná jako u krve
Pokud chcete mít jistotu, můžete si zakoupit volně prodejný test a sám se otestovat.
Konzumace pervitinu přináší mnoho úskalí a není to jen případný pozitivní test, tak na to nezapomínejte a buďte na sebe opatrný.
Za Drogovou poradnu, Markéta Kordová