Toxická psychóza a následná léčba
Vladka
Dobrý den do drogové poradny,
syn dne 11.2.2022 byl odvezen na psychiatrii. Byl nalezen venku po požití pervitinu.
Diagnóza: toxická psychóza. Měl halucinace, bludy atd. Byl jinak klidný a nebyl agresivní.
V současné době je hospitalizován na akutní psychiatrii. Je léčen léky. Je malátný, špatně chodí, mluví, brečí a chce domů.
Je následná léčba dalšími léky v pořádku, když je již detoxikovaný.Jak dlouho by tato léčba mohla probíhat. V žádném případě nerozporuji rozhodnutí lékaře, jen mám jako matka obavu.
Moc vám děkuji za odpověď. VK

Odpověděl: Dana Pěčová
Dobrý den,
váš syn je detoxikovaný od pervitinu. Léky, které užívá má na léčbu toxické psychozy, což je závažný psychický stav. Délku léčby určuje lékař, takže na toto vám neodpovím. To, že je nyní malátný a utlumený souvisí s tím, že prodělaává toxickou psychozu a pravděpodobně má vyšší dávky antipsychotik.
Pravděpodobně bude výhledově, po stabilizaci duševního stavu, přeložen na otevřené oddělení, bude mít léky snížené.  Je důležité, aby jste ho podpořila v tom, aby hopspitalizaci zvládnul, postupně se bude vše lepšit. Reverzem nic nevyřešíte, syn bude doma, stejně nebude schopen chodit do školy a bude těžké ho udržet doma. Navíc, toxická psychoza se mu může po opětovném užití pervitinu vrátit, stejně tak by měl dobrat léky dle lékaře, aby byl v pořádku.
Přeji hodně trpělivosti, Dana Pěčová