Pervitin
Michaeel
Psal jsem se cca 4 měsíce zpět když jsem ještě užíval pervitin
Světě div se ale poznal jsem díky tomu jakou mám vůli a 4 měsíce bez pervitinu nijak mi to nechybí
Mnoho lidi mě zvalo na čáru a já odmítl i když jsem viděl jak si dávají
Nemám k tomu žádný vztah už ani pocity
Mám ale dotaz …
Jsem porad takový ze se cítím sám
Nic mě nebaví
Snažím se přestat i s marihuanou zatím do jde dobře celkem :) myslíte že když přestanu i s mariuhanou ze budu zase stejný jako dřív ?
Bral jsem 3 měsíce
Takže ne tak dlouho
Ale je mi 16 let což mi ty 3 měsíce na pervitinu
Docela rozhazeli hlavu
To už je v pořádku
Co by jste mi poradili abych se zase cítil dobře
Jako dřív… chybí mi staré já 🙁 a co udělat aby mě zase brali lidi jako normálního kluka … děkuji předem 🥰

Odpověděl: Dana Pěčová
Dobrý den,
je báječné, že se vám podařilo zatočit s pervitinem a že pokračujete ve vysazování marihuany,
Stavy, které popisujete souvisí s vysazením návykové látky, která vás naplňovala, emoce utlumovala a hlavně jste nebyl sám. Měl jste drogu. Nevím, co všechno jste musel opustit díky abstinenci (kamarády uživatele, únik z reality,..) - je to jako když se loučíte se svou láskou po rozchodu. Chvíli je vám smutno, cítíte se sám, nic vás nebaví, vzpomínáte, jaké to bylo, možná je tam také trochu vzteku, že to nedopadlo,.....
Tyto stavy přejdou, vraťte se ke svým dřívějším zájmům a koníčkům, k lidem, kteří neberou drogy, zažívejte nové zážitky nespojené s užíváním drog a lidmi, kteří dále berou drogy. Lidé, kteří se od vás možná odklonili se zase vrátí, zjistí, že nejste žádná "smažka", že je s vámi zase legrace a je čas s vámi strávený prima. Prostě tomu dejte čas.
Pokud by to přetrvávalo déle, cítil by jste se depresivní, vyhledejte odbornou psychologickou pomoc, možná vám pomůže sdílet své trápení s někým nezaujatým, kdo vás může podpořit. Popřípadě, máte-li někoho v rodině, s kým můžete hovořit o tom, co vás trápí, tak toho využijte.
Přeji hodně úspěchů s vysazováním marihuany a hledáním nové cesty v životě,
Dana Pěčová