Pervitin
Nevim7890
Dobry den, uzivam pervitin pár mesicu. Pusobi na me jinak jak na ostatni. Casto se uzavru a mam svuj svět kolikrat mi dela aji vetsi problem komunikovat s lidmi. Zalezi s kym jsem. Myslite ze to je vliv lidi nebo je to jen v moji hlave ?

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
těžko to objektivně na dálku a s minimem informací hodnotit.
Můžete to být lidmi kolem Vás, stejně tak Vámi a Vaším nastavením, nebo obojí dohromady. Veškeré drogy mají obecnou charakteristiku, účinky, ale nemusí působit na všechny stejně. Každý jsme jedinečná osobnost a prožitky mohou být také zcela individuální, bez ohledu na obecné posouzení jednotlivých drog. Také nevíte, co daný pervitin vše dalšího obsahuje, není neobvyklé, že distribuované drogy osahují další příměsi. Už s ohledem na to, že mnohdy opravdu není vůbec zřejmé, co vlastně kupující kupuje, potažmo následně užije, se to velmi těžko hodnotí.
Pokud byste si o tom chtěl s někým nezávazně promluvit, lze navštívit jakékoliv Kontaktní centrum, které uživatelům nelegálních drog poskytuje anonymní, bezplatné a nezávazné různé služby, včetně individuálního poradenství.
V případě zájmu Vám pošlu kontakt, stačí uvést jaká větší města máte v dobré dostupnosti. Tak to zvažte, a když tak se ještě ozvěte.
Za Drogovou poradnu, Markéta Kordová