Unava
Etan
Dobry den jsem kazdodeni uzivatep pervitinu jehlou.v posledni dobe se mi stava ze po poziti misto energie prichazi unava a ospalost newite cim to muze byt zapriceneno dekuji

Odpověděl: Amrit Sen
Etane, zdravím Vás,
díky za důvěru, dobře, že píšete. Odpusťte, co se Vám děje takto na dálku nedokážeme my, ani nikdo jiný spolehlivě rozklíčovat. Doporučuji Vám ji konzultovat osobně s odborníky, pracovníku některého zařízení, které poskytuje poradenství a další bezplatné služby, včetně zdravotnických, lidem, kteří užívají návykové látky.
Stavy, které popisujete mohou být způsobeny každodenním užíváním, celkovou únavou organismu, nedostatkem spánku, odpočinku, příjmu potravy, nedodržováním pitného režimu a rezignací na zdravou životosprávu.
Další možností, která může Vaši zkušenost je často sporná kvalita drogy a Vaše zvýšená rezistence, na ni, respektive tolerance, způsobená dlouhodobějším intenzivním užíváním, nebo kombinace všech zmíněných příčin.
Doporučuji Vám vzít situaci, jako zprávu Vašeho organizmu, těla i psychiky, že už má užívání drog dost. Pokud ji nebudete respektovat, čekejte další, mnohem závažnější důsledky.
Znamená to, že byste se měl s drogami rozloučit, a pokud se Vám do toho nechce, nebo to nedokážete, i o tom s odborníky promluvit a usilovat o to, abyste další užití pervitinu odložil na co nejdelší čas, abyste Vašemu organizmu umožnil se zregenerovat.
Zároveň byste se měl otestovat na infekční nemoci, jako HIV, čloutenky B, C a syfilis a abyste vyloučil somatickou příčinu potíží, konzultovat Váš stav s lékařem, nebo zdravotníky kontaktních center, nebo terénních proigramů, působících v oblasti.
Užitečné odkazy:
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy.html
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/aids-hiv.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/hepatitidy.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/syfilis.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/psychicka-onemocneni-a-drogy.html
Stačí takto?
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe opatrný,
kdykoli napište, Amrit Sen.