Test na přítomnost drog z vlasů v Brně
Jakub
Dobrý den, mohli byste mi prosím v Brně doporučit zařízení, které provádí test na přítomnost drog z vlasů a vystavuje k tomu certifikát/potvrzení?
Děkuji

Odpověděl: Nikol Spůrová
Dobrý den, Jakube,
díky za dotaz. Asi Vás zklamu, ale nejsem si jistá zda Vám někde test na drogy z vlasů provedou. Tyto testy bývají složité a nákladné. Provádějí se velmi zřídka a spíše při vyšetřování nějakých závažných trestných činů či podezření na zanedbávání výchovy dětí aj.
Můžete se pokusit obrátit na toxikologickou laboratoř v Brně.
Úsek toxikologie - Fakultní nemocnice u sv. Anny v Brně
Tvrdého 562/2a
602 00 Brno
Tel.: 543 185 817
Mohu se zeptat k čemu takovýto test potřebujete? Je nějaký důvod, pro který byste měl být testován či chcete chcete otestovat někoho jiného?
Můžeme Vám být v tomto nějak nápomocni?
S pozdravem,
Nikol Spůrová