Zkušenost s THC
Nebyplněna
Já vás zdravím,chtěl bych se zeptat.Před cca 5 lety,jsem měl špatnou zkušenost s THC,Kdy jsem měl během stavu pravděpodobně panickou ataku umocněnou právě tímto stavem.Myslel jsem,že ten stav nezvládnu,poté jsem se uklidnil a všechno odeznělo.Nicméně se mi tento stav brzy poté vrátil a vrací, řekl bych v určitých obdobích a náročnějších situacích.Jsou to uplné prožitky emoční dané situace, kdy mne přepadá panika uzkost která mne naprosto paralizuje,toto období se semnou pak nějakou chvilku táhne,chci se zeptat,zda jste se s něčím podobným setkali,připadně jak si mužu pomoci,kolikrát už nevim kudy kam,moc děkuji a přeji pěkný víkend.

Odpověděl: Nikol Spůrová
Dobrý den,
děkujeme Váš za dotaz. Bohužel takto přes internet nejsme schopni bez dalších anamnestických informací o Vás zhodnotit příčinu vašich obtíží, ani navrhnout ideální řešení.
Píšete, že jste měl v minulosti náročnou zkušenost s panickou atakou po užití THC. Nyní se Vám tyto potíže objevují s odstupem času několika let. Ideální by bylo se objednat k nějakému ambulantnímu psychiatrovi a své stavy s ním zkonzultovat. Nebojte se s ním o tom otevřeně promluvit i o době, kdy se vaše potíže objevily poprvé. Příčiny obtíží mohou být i jinde (př. traumatická událost v minulosti, zvýšený stres, somatické onemocnění, ...). Na základě psychiatrického vyšetření určí lékař vhodný postup. Možná bude potřeba nasadit nějaká medikace.
Vhodná by byla také terapeutická podpora a aktivity, které Vám dělají dobře, sport či naopak relaxační techniky či mindfulness ke zmírnění stresu.
Víte kam se u vás obrátit? Kdyžtak napište, nějaké větší město odkud jste, a vyhledáme Vám vhodné kontakty, kam můžete zajít.
Přeji Vám vše dobré!
S pozdravem,
Nikol Spůrová