Kam na detox
Nikyy
Doby dobrý den chtěla bych se zeptat akutně potřebuji detox od pervitinu píchám si každý den nemám vůbec nic a chci si dát do pořádku v Olomouci mají plno V Brně mají také plno všude mají plno tak jak mám vůbec začít léčbu že že všude plno?

Odpověděl: Markéta Kordová
Nikyy, zdravím Vás,
nejlépe obvolat všechny detoxifikační jednotky a zjistit, jak to mají s kapacitou a pořadníky (je třeba se nechat zařadit do pořadníku, klidně na vícero míst).
Seznam detoxů najdete, zde: https://www.drogy-info.cz/mapa-pomoci/?t=5&r=#result
Nebo se obrátit na nejbližší Kontaktní centrum a nechat si se zprostředkováním detoxu a léčby pomoci. Netuším, kde žijete, ale zmínila jste Brno a Olomouc, přikládám tedy kontakty na Káčka tam.
Brno, Kontaktní centrum DROM
Kontaktní centrum
Bratislavská 227/41, Brno, 602 00
Zobrazit na mapě
Tel.: 730 163 125, 730 163 126, 730 163 127
Kontaktní centrum se soustřeďuje na uživatele návykových látek a osoby ohrožené závislostí, ex uživatele v abstinenci, příležitostné uživatele a experimentátory. Služby jsou poskytovány klientům z vyloučených lokalit starších 15 let.
Lucie Doležalová, DiS.
www: http://www.drom.cz/sluzba/cz/112/kontaktni-centrum/
Brno, Kontaktní centrum RENADI
RENADI o. p. s.
Kontaktní centrum
Bratislavská 2, 3. patro, Brno, 602 00
Zobrazit na mapě
Tel.: 539 011 302, 605 329 892
Klientem může být osoba starší 14ti let ohrožená závislostí nebo závislá na alkoholu, hazardních a počítačových hrách, lécích. Cílovou skupinou jsou dále příbuzní a blízcí těchto osob.
Mgr. Roman Hloušek
www: http://www.renadi.cz/
Brno, Kontaktní centrum v Brně
Společnost Podané ruce, o. p. s.
Kontaktní centrum
U Červeného mlýna 1, Brno, 612 00
Zobrazit na mapě
Tel.: 543 249 343, 775 889 919 (objednání na individuální konzultace)
Bc. Alexandra Rendásová
www: https://podaneruce.cz/centra-sluzby/kontaktni-centrum-v-brne/
Olomouc, Kontaktní centrum v Olomouci
Společnost Podané ruce, o. p. s.
Kontaktní centrum
Sokolská 48, Olomouc, 779 00
Zobrazit na mapě
Tel.: 778 411 689
Bc. Lucie Bezděková, DiS.
www: https://podaneruce.cz/centra-sluzby/kontaktni-centrum-v-olomouci/#sluzby
Držíme palce, ať se Vám to podaří brzo zařídit.
Za Drogovou poradnu, Markéta Kordová