Jak postupne vysadit diazepam
Kacka390
Dobry den,
trpim uzkost poruchou uz mnoho let. Momentalne beru 20 mg Diazepamu vecer na spani. Mohl by mi prosim nekdo poradit, jak postupne vysadit Diazepam tyden po tydnu, abych nemela vazne vedlejsi ucinky?Rovnez beru rano Lamotrigine proti depresi.
Moc dekuji za jakou kolik radu!

Odpověděl: Nikol Spůrová
Zdravím Vás, Kacka390,
děkujeme za Váš dotaz. Je fajn, že vyhledáváte odbornou pomoc. Bohužel takto po internetu bez dalších informací o Vás nejsme schopni situaci ideálně vyřešit ani nastavit vhodné schéma snižování.
Vysazovat benzodiazepiny je potřeba opravdu pomalinku a opatrně. Bylo by vhodné, abyste to probrala s vaším ošetřujícím psychiatrem a společně schéma nastavili dle vašeho aktuálního stavu. Případně vyhledejte psychiatra se specializací na návykové nemoci.
Dobré je také začít spolupracovat s nějakou adiktologickou službou, kde se na své obtíže můžete podívat komplexněji a společně najít vhodné strategie ke zvládání chutí. Můžete také vyhledat psychoterapeutickou podporu a pokusit se pracovat z úzkostí terapeuticky.
Je možné, že vysazování v ambulantní formě bude i tak náročné, pak je idealním řešením krátkodobý pobyt na detoxifikační jednotce, kde budete pod lékařským dohledem a v bezpečném prostředí.
Kdyby Vás cokoliv napadlo, nebo jste se potřebovala doptat, neváhejte znovu napsat. Jsme tu pro Vás!
Přeji Vám vše dobré a držím palce.
S pozdravem,
Nikol Spůrová