Pervitin
Blbovina
Dobrý den chtěla bych se zeptat na pervitin (piko) víc jak půl roku jsem si to šňupla ale jen když jsem se doma pohadala s manželem. Skoro 5 měsíců to bylo třeba jednou za měsíc pak dvakrát pak třikrát 6 měsíc už to bylo jako že několikrát do týdne a pak tři neděle skoro každý den 😞 ale já jsem nikdy nic nebrala o člena rodiny jsem odsoudila beru 9 měsíců opět magrilan dva denně nic jsem neměla deset dní což je čas kdy jsem se manželovi přiznala a požádala ho o pomoc mám šanci se z toho dostat sama když vím že to nechci? A co dny kdy budu mít pocit že to potřebuji dá se to nějak něčím zahnat nebo aspoň ztlumit já ani celí život nekouřím a nepiju kafe a alkohol 😞 děkuji za odpověď

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den,
sama jste velmi trefně popsala, jak se závislost pomalu vyvíjela, konzumace byla stále ve větších frekvencích, vymklo se Vám to kontrole. Je fajn, že máte snahu s tím něco dělat a pokusit se abstinovat, uvádíte, že už nechcete užívat, to je dobře.
Doporučila bych Vám spojit se s nějakou odbornou službou a být, alespoň v ambulantním kontaktu. S terapeutickou podporou máte mnohem větší šanci na úspěch. Chutě na další užití se budou průběžně vracet a je třeba, abyste lépe porozuměla tomu, co se s Vámi děje a bude dít.
Přemýšlela jste o tom? Jak Vám to zní?
Rádi Vás vhodně nasměrujeme, stačí jen uvést, jaká města máte v dosahu.
Také jste zmínila, že jste manžela požádala o pomoc, jak reagoval? Klidně můžete napsat více, lze využít i skrytá poznámka, ta není součástí veřejné části webu.
Držíme palce do dalších dní!
Za Drogovou poradnu, Markéta Kordová