Akutně sháním jakoukoliv poradnu pro alkoholiky i online.
Barbora
Dobrý den,obracím se na Vás s prosbou. Vzhledem k tomu,že jsem před 11ti lety přestala brát pervitin,a hodně mi dalo docházení na skupiny do Sananimu....Obracím se na Vás se svou novou( starou) závislosti. Vím,že alkohol je náhrada za drogy, které už dlouho neberu,ale posledních ani nevím kolik týdnů nebo měsíců...piju skoro každý den. Někdy tři dny v kuse,jeden den ne. Nebo třeba i týden v kuse a týden zase ne. Piju po večerech a uvědomila jsem si,že mám problém. Můžete mi doporučit sezení nebo online schůzky, které jsou hlavně bezplatné. Mám dvě děti a chci aby to nebylo jak zjistit..Ani nevím, Jestli to řeknu manželovi. Díky moc za zprávu, a přeji hezký zbytek večera! S pozdravem, Barbora xxxxxxxx.

Odpověděl: Markéta Kordová
Barboro, dobrý den,
je fajn, že jste se ozvala. To, co jste popsala, se bohužel, může stát. Nejste jediná, komu se podařilo postupně vyměnit drogy za alkohol.
Důležité je, že jste si vědoma, že to není v pořádku a máte chuť s tím něco začít dělat.
Tuto Drogovou poradnu také provozuje SANANIM.
Netuším, do jakého z našich zařízení jste docházela. Můžete se spojit s Adiktologickou ambulancí nebo Denním stacionářem, kontakty v odkazech.
http://www.sananim.cz/o-nas-1/adiktologicka-ambulance-a-adiktologicka-ambulance-pro-mladistve-aa.html
http://www.sananim.cz/o-nas-1/denni-stacionar-dst.html
Příjmení jsem záměrně umazala, snažíme se všem pisatelům zachovávat anonymitu.
Budu moc ráda, když nám dáte vědět, jak to dopadlo.
Držím palce, věřím, že zvládnete i tohle!
Za Drogovou poradnu, Markéta Kordová