Závislost
Lada
Dobrý den.
Manžel používá oxicodon už skoro 8let. Má strašnou závislost. Teď nemá kde ho koupit, tak si objednal morphine. Už chce sám se léčit ale určitě sám to ne zvládne. Chce nějak to anonymně, ne oficiálně. Jestli já mu to najdu , tak mu pomůžu. Jestli ne - tak bude pokračovat (((
Nejbližší město máme Liberec. Děkuji.

Odpověděl: Markéta Kordová
Lado, zdravím Vás,
v Liberci se můžete obrátit na kolegy z organizace Advaita.
Centrum ambulantních služeb Advaita
Rumunská 14/6
Liberec
Tel: 482 750 607, 603 829 730
Email: cas@advaitaliberec.cz
Provozní doba:
PO                 13,00 - 20,00 (od 18hod pouze po objednání)
ÚT, ST, ČT      10,00 - 20,00 (od 18hod pouze po objednání)
PÁ                  10,00 - 17,00
Může se stát, že se nedovoláte hned na poprvé (zejména po 18hod kdy pracovníci mají neobjednané konzultace), nenechte se odradit a zkoušejte to.
Centrum se nachází ve středu města Liberce. Od terminálu MHD (Fügnerova ulice) cca 5 min pěší chůze podél tramvajových kolejí směr Lidové Sady, mezi palácem Syner a křižovatkou na Šaldově náměstí. V budově dříve sídlil Červený kříž.
http://advaitaliberec.cz/programy/centrum-ambulantnich-sluzeb/
Zde na tomto odkaze možnost vyhledat další jiné zařízení specializují se na problematiku závislostí v Liberci: http://www.drogy-info.cz/index.php/map/
Pokud by Vás ještě něco zajímalo, klidně znovu napište.
V přiloženém odkaze jsou k dispozici základní obecné informace pro rodinné příslušníky: http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke/pro-rodice-a-blizke-uvod.html
Za Drogovou poradnu, Markéta Kordová