Nechci brat
Skočdopole
Jsem úplně šílený jak mám peníze nemyslím na nic jineho než jak si sehnat a dat si.Jenze to nejsem já nechci to chci žít normálně.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
dobře, že píšete. Využít konzultace a vše, co je třeba, více a podrobněji probrat v osobním kontaktu, je rozumné.
U Vás v Plzni můžete využít služeb Kontaktního centra, máte tam hned dvě. Ničeho se nebojte, jde o tvz. nízkoprahová zařízení, to znamená, že služby jsou poskytovány zdarma a dají se využít i zcela anonymně, nezávazně.
Kontaktní centrum
Havířská 11
Plzeň
Tel: 377 421 374, 731 522 288
Email: centrum@cppt.cz
Provozní doba:
PO  9,30-11,30, 12,30-15,00, 16,00-18,00,
ÚT  10,00 - 18,00
ST   9,30-11,30, 12,30-15,00, 16,00-18,00,
ČT    zavřeno
PÁ   9,30-11,30, 12,30-15,00, 16,00-18,00,
Více informací o tomto zařízení zde: http://www.cppt.cz/nase-zarizeni/k-centrum
Kontaktní centrum POINT14
Husova 14
Plzeň
Tel: 377 235 526
Email: office@point14.cz
Provozní doba: PO až PÁ 8,00 - 16,00
Více zde: http://www.point14.cz/index.php?page=73
Pokud budete potřebovat se na něco doptat, neváhejte napsat znovu.
Přeji dostatek sil!
Za Drogovou poradnu, Markéta Kordová